اخبار فناوری

محدودیت جدید توییتر = تعداد مجاز خواندن توییت در روز

دیروز برای شما درباره توقف نمایش توییت‌ها به کاربرانی که وارد حساب کاربری خود نشده‌اند، نوشتیم. حالا محدودیت تازه‌ای برای Twitter ایجاد می‌شود. محدودیت جدید توییتر به تعداد مجاز خواندن توییت در روز بازمی‌گردد. محدودیتی که ایلان ماسک با پس از اعتراض کاربران کمی سقف آن را افزایش داده اما مشخص است که قصد پاپس‌کشیدن ندارد و این محدودیت آمده که بماند. البته که وی در توییت خود این محدودیت را “موقت” می‌نامد.

محدودیت جدید توییتر

ایلان ماسک معتقد است که باید برای جلوگیری از سطوح شدید بررسی داده‌ها توییتر و دستکاری سیستم، محدودیت‌های موقت زیر را اعمال کرده ایم:

  • ۱- حساب های تایید شده محدود به خواندن ۶۰۰۰ پست در روز
  • ۲- حساب های تایید نشده محدود به ۶۰۰ پست در روز
  • ۳- حساب های تایید نشده محدود جدید به ۳۰۰ در روز

حساب‌های تاییدشده توییتر به حساب‌هایی گفته می‌شود که تیک آبی گرفته باشند. تیک آبی هزینه ماهانه ۸ دلاری دارد.

هر چند که وی در ۲ مرحله محدودیت‌های بالا را افزایش داده و آخرین اعداد رسمی اعلام شده به قرار زیر است:

  1. ۱- حساب های تایید شده محدود به خواندن ۱۰ هزار پست در روز
  2. ۲- حساب های تایید نشده محدود به ۱۰۰۰ پست در روز
  3. ۳- حساب های تایید نشده محدود جدید به ۵۰۰ در روز

البته هنوز دقیقا مشخص نیست که معیار “خواندن” چیست. این که عبور از توییت‌های فید شما هم خواندن محسوب می‌شود یا صرفا توییت‌هایی که باز کنید به عنوان عمل خواندن شمرده می‌شود.

اگر کاربر روزانه توییتر باشید، احتمالا این محدودیت‌ها برای شما اذیت‌کننده باشد. البته با گرفتن تیک آبی و پرداخت ماهی ۸ دلار می‌توانید روزی ۱۰ هزار توییت بخوانید که واقعا عدد بالایی است.

نظر شما چیست؟ این تصمیم‌های ایلان ماسک را چطور می‌بینید؟ آیا واقعا توییتر را به سوی سقوط سوق می‌دهد؟ هنوز مشخص نیست این “محدودیت موقت” تا چه زمانی ادامه دارد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/02/%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا