اخبار فناوری

قیمت و امتیاز AnTuTu شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو فاش شد + تصاویر زنده جدید

سرانجام، امروز گوشی های سری شیائومی ۱۴ در چین رونمایی خواهند شد. با وجود آنکه این شرکت در مورد مدل پرو سکوت کرده، اما تصاویر زیادی را از مدل استاندارد به اشتراک گذاشته است. هم اکنون Digital Chat Station، افشاگر معروف اطلاعات، تصاویر زنده و لیست بنچمارک AnTuTu شیائومی ۱۴ را منتشر کرده است. افشای اطلاعات دیگری، قیمت شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو را به ما نشان می‌دهد.

امتیاز بنچمارک انتوتو Xiaomi 14 با تراشه پرچمدار اسنپدراگون کمتر از ۲ میلیون است

شیائومی ۱۴ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ موفق به کسب امتیاز ۱,۹۹۲,۳۸۷ در بنچمارک AnTuTu شده است. این امتیاز، کمی کمتر از امتیاز ثبت شده توسط مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ است. همان‌طور که می‌دانید، Dimensity 9300 به تازگی توانسته امتیاز ۲,۰۵۵,۰۸۴ را از بنچمارک AnTuTu کسب کند. البته لازم به ذکر است که امتیاز ثبت شده توسط Xiaomi 14 کمتر از ادعای رسمی کوالکام است. این شرکت سازنده تراشه ادعا می‌کند که Snapdragon 8 Gen 3 می‌تواند امتیاز ۲,۱۳۹,۲۸۱ را در بنچمارک انتوتو ثبت کند. شیائومی ۱۴ در تست CPU موفق به کسب امتیاز ۴۲۴,۵۴۱ شده است. این دستگاه در بخش GPU، حافظه و UX به ترتیب امتیاز های ۸۵۵,۷۷۴، ۳۹۱,۴۳۴ و ۳۲۰,۶۳۸ را ثبت کرده است.

شیائومی ۱۴ در بنچمارک AnTuTu

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، تصاویر زنده جدیدی از شیائومی ۱۴ را به اشتراک گذاشته است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. این کمپانی قبلاً تأیید کرده که Xiaomi 14 از یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی Huaxing C8 OLED با وضوح 1.5K، و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را خواهد داشت. این تلفن هوشمند از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار است.

تصویر زنده شیائومی ۱۴

تصویر زنده شیائومی ۱۴

قیمت سری شیائومی ۱۴

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، یک افشاگر دیگر به نام Ishan Agarwal، قیمت سری شیائومی ۱۴ را به اشتراک گذاشته است. این افشاگر اطلاعات معتقد است که این تلفن های هوشمند آینده شیائومی حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهند بود. قیمت گوشی های پرچمدار آینده شیائومی به شرح زیر است:

۱- نسخه پایه شیائومی ۱۴ (۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی) ۴,۲۹۹ یوآن (۵۸۷ دلار)

۲- نسخه پایه شیائومی ۱۴ پرو (دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی) ۵,۳۹۹ یوآن (۷۳۹ دلار)

شیائومی ۱۴ در رنگ های مختلفی مانند سفید، مشکی، صورتی و سبز عرضه می‌شود؛ در حالی که ۱۴ پرو در رنگ های سفید، مشکی و سبز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

طراحی و رنگ‌بندی شیائومی ۱۴ رسما به نمایش گذاشته شد + مشخصات نمایشگر ۳۰۰۰ نیتی ساخت TCL

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/26/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2-antutu-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%88-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا