اخبار فناوری

طراحی Vivo X Fold 2 را در ویدیوی جعبه گشایی آن مشاهده کنید

افشاگر چینی نام برد مگس خوک به تازگی، در شبکه اجتماعی Weibo، یک ویدیو جعبه گشایی از گوشی تاشو منتشر شده است Vivo X Fold 2 منتشر شده است که طراحی کامل این دستگاه را در تمام جنبه های آن آشکار می کند.

طراحی گوشی تاشو Vivo X Fold 2

همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است، پنل پشتی قرمز رنگ Vivo X Fold 2 ظاهری دو رنگ دارد. قسمتی که ماژول دوربین گرد، لوگوی ZEISS و آرم Vivo را در خود جای داده است با چرم پوشانده شده است، در حالی که بقیه براق هستند.

طراحی گوشی تاشو Vivo X Fold 2

طراحی گوشی تاشو Vivo X Fold 2

ماژول دوربین X Fold 2 دارای سه لنز دوربین و یک فلاش LED حلقه ای است. صفحه نمایش پوششی نیز از یک سوراخ صفحه نمایش در مرکز و یک لبه منحنی استفاده می کند. سمت راست دستگاه همچنین دارای دکمه صدا و دکمه پاور است و لبه بالایی آن دارای بلندگو و میکروفون است و بلندگو، میکروفون، پورت USB-C و اسلات سیم کارت در پایین قابل مشاهده است.

Vivo X Fold 2 دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک است که هم در نمایشگر و هم در صفحه نمایش کاور تعبیه شده است. Vivo X Fold و X Fold+ قبلی 311 گرم وزن داشتند. چندی پیش ضخامت X Fold 2 فاش شد و به نظر می رسد این دستگاه جدید بسیار نازک تر از مدل های قبلی خواهد بود.

در قسمت نمایش داخلی، شاهد استفاده از یک دوربین در مرکز قسمت سمت راست صفحه نمایش هستیم. این بخش همچنین دارای همان قاب صفحه نمایش مدل های قبلی است. انتظار می رود گوشی تاشو بعدی Vivo با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 و سیستم دوربین پیشرفته عرضه شود.

طراحی گوشی تاشو Vivo X Fold 2

طراحی گوشی تاشو Vivo X Fold 2

انتظار می رود Vivo X Fold 2 در ماه آوریل در چین عرضه شود. در کنار این، این شرکت از Vivo X Flip، اولین گوشی تاشو عمودی خود و تبلت Vivo Pad 2 رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت هفته آینده تاریخ عرضه این محصولات را تایید خواهد کرد.

نظر شما در مورد طراحی Vivo X Fold 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا