اخبار فناوری

طراحی گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ احتمالا به این شکل است

دیروز و امروز برای پرچمدارهای ۲۰۲۴ سامسونگ، روزهای لو رفتن بوده و هست. دیروز رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ اولترا را با هم در مایفون مگ دیدیم. امروز هم رندری غیررسمی منتسب به گلکسی اس ۲۴ پلاس منتشر شده است. سامسونگ Galaxy S24 Plus عضو میانی این خانواده خواهد بود.

طراحی گلکسی اس ۲۴ پلاس

رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ

رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ

همانطور که احتمالا انتظار دارید، طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس فقط در بحث اندازه و وزن متفاوت خواهد بود. از نظر بصری تفاوت خاصی بین این دو دستگاه وجود ندارد.

فریم فلزی تخت دور دستگاه با لبه‌هایی که کمی پرداخت شده و خیلی تیز نیست، به راحتی قابل مشاهده است. ابعاد کلی منتسب به Galaxy S24 Plus برابر ۱۵۸.۵ در ۷۵.۹ در ۷.۷۵ میلی‌متر بوده که این یعنی نسبت به نسل قبلی کمی بلندتر، باریکتر و ضخیم‌تر خواهد بود.

شایعه شده که این گوشی دارای صفحه نمایش تخت 6.7 اینچی با سوراخ نمایشگر دایره‌ای برای دوربین سلفی خواهد بود. احتمالا این پنل در بحث حداکثر روشنایی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت داشته باشد.

طبق طراحی چند نسل اخیر سامسونگ، دوربین سه‌گانه پشتی به صورت مجزا از قاب شیشه‌ای بیرون خواهند زد. به جز فلاش LED و لوگوی سامسونگ دیگر هیچ موضوع قابل ذکری اینجا نیست.

همچنین می‌توانید رندرهای غیررسمی دیگر اعضای سری Galaxy S24 را از اینجا ببینید:

به گلکسی S24 سامسونگ سلام کنید: طراحی چند نسل قبل آیفونی؟!

رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا را ببینید: اولین پرچمدار پریمیوم سامسونگ با نمایشگر تخت پس از ۱۰ سال

پیش‌تر شنیدیم که احتمالا تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۴ برای ۲۸ دی ۱۴۰۲ تنظیم خواهد شد. با این حال هنوز چیزی رسمی نشده است.

نظر شما درباره طراحی احتمالی منتسب به سری Galaxy S24 سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/30/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا