اخبار فناوری

طراحی مک بوک پرو M3 اپل به این شکل خواهد بود؟

تاریخ برگزاری رویداد Scary fast اپل برای دوشنبه هفته آینده یعنی ۸ آبان ۱۴۰۲ تعیین شده است. برخی گمانه‌زنی‌ها به احتمال رونمایی مک‌بوک‌های مجهز به تراشه Apple M3 اشاره دارند. حال و با انتشار یک تصویر غیررسمی به احتمال زیاد، در حال نگاه کردن به طراحی مک بوک پرو M3 اپل هستیم.

طراحی مک بوک پرو M3 اپل

تصویر عیررسمی منتسب به مک بوک پرو جدید اپل

تصویر عیررسمی منتسب به مک بوک پرو جدید اپل

تصویر بالا در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است. ادعا می‌شود که این تصویر مربوط به جعبه مک بوک پرو جدید اپل خواهد بود. هنوز ما دقیقا مطمئن نیستیم که این محصول به تراشه معرفی نشده اپل M3 مجهز می‌شود یا نه اما گمانه‌زنی‌ها در این جهت همسو هستند.

آنطور که این تصویر نشان می‌دهد، زبان طراحی جدید مک‌بوک‌های اپل که ابتدا با مک‌بوک ایر جدید ارائه شد اینجا هم حضور دارد. برخی از منابع معتقدند چون تصویر زمینه این محصول در تصویر منتشر شده کمی عجیب است، شاید تصویر فاقد اعتبار باشد. با این حال به جز اظهار نظر سلیقه‌ای درباره تصویر زمینه، نمی‌توان این تصویر را تایید یا تکذیب نمود.

به هر صورت هنوز چیزی قطعی نیست و باید منتظر گزارش‌های بیشتر یا رونمایی رسمی که فاصله چندانی هم با آن نداریم، باشیم.

تاریخ رویداد Scary fast اپل رسما اعلام شد: ۸ آبان ۱۴۰۲

رویداد جدید اپل به نام Scary Fast یک نام گذاری طعنه‌آمیر به هالوین هم دارد. اپل این بار ساعت رویداد خود را هم به وقت امریکا به شب موکول کرده و این شب هالوین است! بخش Scary یا ترسناک به این موضوع هم می‌تواند اشاره داشته باشد و بخش Fast قطعا به محصولات سخت‌افزاری جدید آن می‌پردازد.

شما منتطر این رویداد اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/25/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%D9%88-m3-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%A8%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا