اخبار فناوری

شیائومی CIVI 4 در میان داده های IMEI مشاهده شد

شیائومی CIVI 4 در میان داده های IMEI مشاهده شده است. با وجود آنکه تنها چند ماه از معرفی CIVI 3 گذشته، اما افشای اطلاعات جدید تایید می‌کند که جانشین این تلفن هوشمند در دست توسعه قرار دارد. سری CIVI شیائومی به دلیل طراحی زیبا و ویژگی های قدرتمند خود شناخته می‌شود.

شیائومی CIVI 4 احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ برخوردار خواهد بود

بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی پایگاه داده GSMA IMEI، شیائومی سیوی ۴ زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، معرفی خواهد شد. این تلفن هوشمند با شماره مدل 24031PN0DC مشاهده شده و انتظار می‌رود که در سال آینده میلادی معرفی شود. ارقام «۲۴۰۳» در ابتدای شماره مدل این دستگاه نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند احتمالا در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی رونمایی می‌شود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره زمان رونمایی این تلفن هوشمند نداریم. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. CIVI 4 در سایر نقاط جهان به فروش نخواهد رسید. با آشکار شدن این دستگاه در میان داده های IMEI، شیائومی سیوی ۴ به یک دستگاه مورد انتظار در دنیای فناوری تبدیل شده است.

داده های IMEI

امید زیادی وجود دارد که این تلفن هوشمند با ویژگی های پیشرفته، پردازنده قدرتمند و دوربین بهبودیافته انتظارات کاربران را برآورده کند. احتمالا CIVI 4 برای ایجاد یک تجربه بهتر از دوربین سلفی، به سنسوری پیشرفته‌تر مجهز خواهد شد. کاربران این گوشی هوشمند می‌توانند سلفی های بی نقص و تماس های تصویری باکیفیتی را تجربه کنند. Xiaomi CIVI 3 از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا استفاده می‌کرد. انتظار می‌رود که جانشین این تلفن هوشمند به تراشه ای قوی‌تر مجهز شود. احتمالا این گوشی هوشمند آینده شیائومی از تراشه SM7550 برخوردار خواهد بود. احتمالا چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد.

مطابق با گزارش منبع این خبر، شیائومی سیوی ۴ به دلیل دوربین سلفی پیشرفته و تراشه قدرتمند خود، هیجانی را در دنیای فناوری ایجاد کرده است. با این وجود اما تاریخ رونمایی و سایر جزئیات تلفن هوشمند مورد بحث، در هاله ای از ابهام قرار دارد. به نظر می‌رسد چاره ای نداریم جز اینکه منتظر سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ باشیم. در صورت افشای اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند، آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

شیائومی Civi 3 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا معرفی شد

نظر شما درباره شیائومی CIVI 4 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/19/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-civi-4-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-imei-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا