اخبار فناوری

شایعه جدیدی فریم تیتانیومی گلکسی S24 Ultra را تأیید کرد

در گذشته، چندین بار شایعاتی درباره فریم تیتانیومی گلکسی S24 Ultra، به پیروی از آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس، منتشر شده است. امروز شایعه دیگری از کره جنوبی، سرزمین مادری سامسونگ، اطلاعات فاش شده گذشته را تأیید می‌کند.

فریم تیتانیومی تنها در مدل Ultra سری گلکسی S24 به کار گرفته می‌شود

به گفته منابع ناشناس، S24 Ultra اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که دارای قاب بیرونی تیتانیومی است. بسته به استقبال از این ویژگی، سامسونگ تصمیم خواهد گرفت که این ویژگی‌ را در مدل های دیگر نیز به کار گیرد یا نه. در ابتدا شایعه ای منتشر شد که نشان می‌داد Galaxy S24 Ultra به فریم تیتانیومی مجهز می‌شود. پس از آن، یک شایعه دیگر با ادعای آنکه Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra همگی فریم تیتانیومی خواهند داشت، اطلاعات گذشته را رد کرد. گزارش جدید اما شایعات اولیه را تکرار می‌کند. گزارش امروز همچنین به ما می‌گوید که قاب‌های آلومینیومی فعلی برای سامسونگ کمتر از ۲۰ دلار هزینه دارند و کلید استفاده از تیتانیوم در مقیاس بزرگ‌تر، میزان بازدهی خواهد بود. بازدهی پایین می‌تواند این قیمت را تا ۴ تا ۵ برابر افزایش دهد، که قابل قبول نیست.

گلکسی اس ۲۴ اولترا

گلکسی اس ۲۴ اولترا

سامسونگ به طور آزمایشی هدف خود را ساخت ۱۵ میلیون فریم تیتانیومی تعیین کرده است. این میزان، دقیقاً معادل تعداد گلکسی اس ۲۳ اولترا های فروخته شده در سال جاری میلادی است. بنابراین واضح است که نسل آینده این تلفن هوشمند پرچمدار، از قاب تیتانیومی بهره خواهد برد. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، در ادامه این گزارش آماده که گلکسی اس ۲۴ اولترا، همانند سری آیفون ۱۵ پرو، علاوه بر فریم تیتانیومی از صفحه نمایش تخت برخوردار خواهد بود.

دوربین گلکسی S24 Ultra همچنان زوم ۱۰۰ برابر را ارائه می‌کند، حتی با حذف دوربین پریسکوپی 10X

نظر شما درباره استفاده از صفحه نمایش فلت و استفاده از فریم تیتانیومی برای گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟ آیا استفاده از این آلیاژ باعث افزایش قیمت نهایی S24 Ultra می‌شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/04/%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-ultra-%D8%B1%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا