اخبار فناوری

سونی Xperia 5 V به‌طور کامل در یک ویدیو تبلیغاتی فاش شد

سونی اوایل سال جاری گوشی پرچمدار Xperia 1 V خود را معرفی کرد که همچنان از طراحی کلاسیک و اصیل درکنار استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین قدرتمند حداقل ازنظر سخت‌افزاری بهره می‌برد. این شرکت به‌طور سنتی مدل ضعیف‌تر و کوچکتر این گوشی با نام Xperia 5 را در نیمه دوم هر سال عرضه می‌کند. حال، یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی فاش‌شده از سونی Xperia 5 V، به‌طور کامل تمامی جوانب طراحی آن را نشان می‌دهد که بزرگترین تفاوت آن نسبت‌به نسل گذشته، حذف لنز تله‌فوتو و درنتیجه ترکیب دوربین دوگانه این گوشی است.

سونی Xperia 5 V

کاربر ردیت JB2Unique اخیرا یک تبلیغ ویدیویی از Sony Xperia 5 V را منتشر کرده است که نشان می‌دهد شرکت ژاپنی درنظر دارد تا رویکرد متفاوتی با این سری داشته باشد.

 

این کلیپ نشان می‌دهد که Xperia 5 V ظاهراً دارای یک سیستم دوربین دوگانه پشتی (احتمالاً شامل لنز اصلی و فوق‌عریض) است. این اولین بار در سری اکسپریا 5 است که این شرکت ترکیب دوربین دوگانه را جانشین سه‌گانه می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً ارزان‌تر از نسل‌های قبلی خود خواهد بود. همچنین می‌توانیم لوگوی ZEISS T* را روی بدنه دوربین ببینیم که نشان می‌دهد پوشش anti-glare این شرکت بار دیگر در گوشی پرچمدار سونی ظاهر خواهد شد.

سونی Xperia 5 V

سونی Xperia 5 V

همچنین با نگاهی به پنل جلویی Xperia 5 V، حاشیه‌های قابل‌توجهی را در بالا و پایین این دستگاه شاهد هستیم که مطابق با تمامی گوشی‌های دیگر از برند سونی است. قاب بالایی همچنین میزبان یک دوربین سلفی در حاشیه نمایشگر به‌جای استفاده از یک سوراخ صفحه متداول در تمامی برندهای دیگر است.

سایر جزئیات تجزیه‌شده از این ویدیو شامل پورت 3.5 میلی‌متری صدا، قاب فلزی و سه گزینه رنگی (مشکی، سفید و آبی) است. همچنین جعبه این گوشی نیز نشان داده شده است که مطابق معمول بدون آداپتور شارژر ارائه می‌شود و این بار گوشه‌های آن نیز کمی گردتر است.

جعبه سونی Xperia 5 V

جعبه سونی Xperia 5 V

سونی مدل Xperia 5 خود را در شهریورماه هر سال معرفی می‌کند. اما این ویدیوی فاش‌شده نشان می‌دهد که Xperia 5 V ممکن است کمی زودتر وارد بازار شود.

نظر شما درباره نسل پنجم Xperia 5 سونی و طراحی آن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/24/%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-xperia-5-v-%D8%A8%D9%87%D8%B7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا