اخبار فناوری

سنسور دوربین وان پلاس نورد ۳ رسماً مشخص شد: به کارگیری سونی IMX890

وان پلاس در حال آماده شدن برای معرفی Nord 3 و Nord CE 3 5G در هند است. این شرکت تأیید کرده که دو تلفن هوشمند مذکور در تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر) معرفی خواهند شد. هم اکنون، وان پلاس شروع به افشای اطلاعات و ویژگی های پرچمدار آینده سری نورد کرده است. در جدیدترین پوستر منتشر شده از سوی این کمپانی، مشخص شده که از سنسور سونی IMX890 برای دوربین اصلی وان پلاس نورد ۳ استفاده خواهد شد.

سنسور دوربین اصلی وان پلاس نورد ۳ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت

دوربین اصلی وان پلاس نورد ۳ 5G به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز خواهد شد. این سنسور همانی بود که در گوشی پرچمدار OnePlus 11 5G نیز استفاده شده است. وان پلاس ادعا می‌کند که Nord 3 5G «تجربه‌ای عالی را در زمینه عکاسی ارائه خواهد کرد.» این شرکت ادعا می‌کند که تلفن هوشمند مذکور با استفاده از بهترین سخت افزار و الگوریتم های عکسبرداری توسعه یافته توسط وان پلاس، می‌تواند نیاز هر کاربری را برطرف کند.

تصویر منتشر شده از سوی وان پلاس

همان طور که اشاره شد، دوربین اصلی OnePlus Nord 3 دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این تلفن هوشمند به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز می‌شود. باعث تعجب است که بگوییم وان پلاس برای توسعه دوربین های این دستگاه با کمپانی Hasselblad همکاری نخواهد کرد. در گذشته برخی از ویژگی های این تلفن هوشمند توسط وان پلاس منتشر شده است. می‌دانیم که این دستگاه در دو رنگ خاکستری و سبز عرضه خواهد شد. OnePlus Nord 3 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super Fluid AMOLED خواهد بود. این نمایشگر از نوع فلت بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش نورد ۳ حاشیه های نسبتاً کمی دارد.

قیمت OnePlus Nord 3

مطابق با گزارش Mysmartprice، سه لنز دوربین در قاب پشتی Nord 3 قرار خواهد گرفت. متاسفانه وان پلاس مشخصات دو دوربین دیگر را فاش نکرده است. شایعات اما ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند نسخه ری‌برند شده OnePlus Ace 2V خواهد بود. این گوشی آینده وان پلاس سخت افزار خوبی دارد. انتظار می‌رود که این دستگاه قیمت متوسط رو به بالایی داشته باشد. طبق افشای اطلاعاتی اخیر، قیمت Nord 3 5G در هند از حدود ۳۲,۰۰۰ روپیه (۳۸۹ دلار) شروع خواهد شد. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه احتمالا حدود ۳۷,۰۰۰ روپیه (۴۵۰ دلار) قیمت خواهد داشت. کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند آینده وان پلاس را با ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، تهیه‌ کنند.

ویدئو آنباکس وان پلاس نورد ۳ را پیش از معرفی ببینید + مشخصات

نظر شما درباره وان پلاس نورد ۳ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/02/%D8%B3%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DB%B3-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا