اخبار فناوری

سایت Works on WoA لیستی از بازی های قابل اجرا روی لپتاپ های آرم به شما میدهد

اولین لپ تاپ ها اسنپدراگون پنجره روی بازو می دهند. کوالکام و مایکروسافت قبلاً به بهبود پشتیبانی از بازی اشاره کرده اند و یک وب سایت جدید به نام “روی WoA کار می کند» می تواند به شما در ردیابی بازی های پشتیبانی شده کمک کند.

وب سایت Works on WoA می تواند برای خریداران محصولات ویندوز مبتنی بر لوگو بسیار مفید باشد

سایت اینترنتی روی WoA کار می کند یک وب سایت جدید است که از بازی های رایانه شخصی ویندوز در دستگاه های Arm (از طریق Windows Central) لیست ها مایکروسافت همچنین در کنفرانس توسعه دهندگان خود در این هفته به این وب سایت اشاره کرد.

ممکن است بپرسید این سایت چگونه کار می کند؟ خب، این پلتفرم بازی ها را به چهار دسته تقسیم می کند: بی عیب، قابل بازی، قابل بازی و غیرقابل بازی. شرط بدون عیب به این معنی است که عنوان درخواستی با کیفیت است 1080p/60fpsو بدون نقص کار می کند. در حالی که حالت بازی یعنی با 1080p و 30fps با اشکالات یا مشکلات “حداقل” کار می کند.

اگر بازی مانند “مناسب» شامل شدن، چی؟ وب سایت این پرچم را به این صورت تعریف می کند که “حاوی اشکالاتی است که ممکن است تجربه بازی شما را تحت تاثیر قرار دهد.” ناگفته نماند که “غیرقابل پخش” به این معنی است که عنوان مورد بحث به دلیل “سیستم های ضد تقلب یا سایر مشکلات” هنوز توسط پلتفرم پشتیبانی نمی شود.

روی WoA کار می کند

خوشبختانه اکنون برخی از عناوین محبوب را می توان بر روی پردازنده های Kulakom بازی کرد

Works on WoA در حال حاضر 1481 عنوان را فهرست می‌کند و برخی از بازی‌های محبوب هستند که روی رایانه‌های شخصی Snapdragon «قابل پخش» یا «قابل پخش» هستند.بی عیب و نقصما هستیم. از جمله این عناوین می توان به The Witcher 3، Baldur's Gate 3، Spider-Man و Red Dead Redemption 2 نقل قول. و بسیاری از بازی های معروف دیگر مانند Diablo 4 و Cyberpunk 2077 مانند “مناسبذکر شده.

ما خوشحالیم که چنین منبعی برای Windows on Arm ظاهر می شود، اما امیدواریم این سایت از گزارش کاربر نیز پشتیبانی کند. درست مثل این پروتون DB این کار با لینوکس و Steam Deck انجام می شود. در هر صورت، این لپ‌تاپ‌های جدید قرار نیست دستگاه‌های بازی باشند، اما همچنان از دیدن سطح مناسبی از پشتیبانی خوشحالیم.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/22/works-on-woa/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا