اخبار فناوری

سامسونگ توسعه حلقه گلکسی را با تمرکز بر ویژگی‌های سلامتی آغاز کرده است

طبق گزارش جدید نشریه کره‌ای The Elec، توسعه حلقه گلکسی سامسونگ آغاز شده است. همچنین نام یکی از تأمین‌کنندگان اصلی قطعات سامسونگ برای حلقه گلکسی مطرح شده و همین شرکت مسئول توسعه برخی از سخت‌افزارهای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 نیز بوده است. گفته می‌شود Galaxy Ring با ویژگی‌های سلامتی مشابه سری گلکسی واچ سامسونگ و همچنین امکان اتصال به هدست آینده XR این شرکت ارائه خواهد شد.

توسعه حلقه گلکسی سامسونگ

به‌دلیل اندازه و محدودیت فضای داخلی، حلقه گلکسی ممکن است یک چالش واقعی برای توسعه باشد. این پوشیدنی به یک PCB کوچک (برد مدار چاپی) نیاز دارد که حتی کوچکتر از ساعت‌های هوشمند و دستبندهای تناسب‌اندام است. اما توسعه این گجت باید آغاز شده باشد، زیرا گزارش جدید می‌گوید که Meiko ژاپن مسئول تولید PCB برای حلقه گلکسی است.

اگر نام Meiko آشنا به‌نظر می‌رسد، احتمالاً به این دلیل است که سازنده ژاپنی مسئول تولید PCBهای HDI (بردهای مدار چاپی به‌هم‌پیوسته با چگالی بالا) برای سری گلکسی S23 نیز می‌باشد.

توسعه حلقه گلکسی سامسونگ

توسعه حلقه گلکسی سامسونگ

اما این گزارش‌های اخیر فراتر از نام‌ها و علائم تجاری هستند. دو هفته پیش، یکی از کاربران گلکسی فن در Reddit متوجه شد که به‌روزرسانی اخیر بتای Samsung Health، پشتیبانی از حلقه را به لیست ویژگی‌های خود اضافه کرده است.

این می‌تواند به معنای دو چیز باشد. اول از همه، ممکن است سامسونگ درحال آماده شدن برای معرفی حلقه گلکسی باشد. در مرحله دوم، این شرکت ممکن است بخواهد پشتیبانی از حلقه‌های هوشمند شخص ثالث را به پلتفرم Health خود اضافه کند. در هر صورت، به‌نظر می‌رسد سامسونگ حداقل درحال ایجاد زمینه‌ای برای هوشمندترشدن برنامه Health خود و پشتیبانی از طیف گسترده‌تری از لوازم جانبی تناسب‌اندام است.

در مورد اینکه چرا سامسونگ باید یک حلقه هوشمند تولید کند و اینکه آیا این حلقه مزایایی به‌همراه خواهد داشت یا خیر، این به تصمیم مشتریان بستگی دارد. اما، ازنظر تئوری، استفاده از حلقه‌های هوشمند در طول جلسات و فعالیت‌های تناسب‌اندام راحت‌تر است و ازآنجایی‌که حلقه‌ها نسبت‌به ساعت‌های هوشمند در اطراف مچ‌ها، در اطراف انگشت کاربر قرار می‌گیرند، برخی می‌گویند که حلقه گلکسی می‌تواند از خوانش سلامت دقیق‌تری نسبت‌به سری گلکسی واچ بهره‌مند شود.

دیدگاه شما پیرامون توسعه حلقه گلکسی سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/19/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%A8%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا