اخبار فناوری

ساعت هوشمند جدید شیائومی Watch H با HyperOS به زودی عرضه خواهد شد

شیائومی با دستبندهای هوشمند وارد بازار گجت‌های پوشیدنی ارزان شد و سپس به ساعت‌های هوشمند روی آورد. آنطور که پیداست یک گزینه جدید در این دسته به زودی عرضه می‌شود. گزارشی درباره ساعت هوشمند جدید شیائومی Watch H با HyperOS وجود دارد و  می‌گوید که باید زمستان امسال منتظر آن باشیم.

ساعت هوشمند جدید شیائومی Watch H

به گفته گزارش جدید، شیائومی مجموعه جدیدی از ساعت‌های هوشمند را معرفی خواهد کرد. پس از این رونمایی تعداد کل ساعت‌های Redmi و Poco به ۳ می‌رسد.

جزئیات مربوط به سری جدید ساعت هوشمند شیائومی توسط ukul Sharma منتشر شده است. او ادعا می‌کند که این محصول جدید رسما شیائومی واچ اچ نام خواهد داشت.

متاسفانه او اطلاع ندارد که “H” موجود در این اسم به چه چیزی اشاره دارد. با این حال به نظر ما می‌تواند استفاده از سیستم عامل جدید این شرکت یعنی هایپراواس در این ساعت هوشمند را برجسته کند. اگر دوست دارید ۱۴ قابلیت جدید هایپراواس را ببینید، این ویدئو برای شماست:



شایان ذکر است که این اولین ساعت هوشمند مجهز به HyperOS شیائومی نخواهد بود. دلیلش این است که ساعت‌های شیائومی واچ اس 3 و ردمی واچ 4 که اخیراً منتشر شده‌اند، با سیستم عامل جدید عرضه می‌شوند.

در حال حاضر، مشخص نیست که سری واچ اچ شیائومی به طور انحصاری در برخی مناطق به فروش می‌رسد یا به طور گسترده در بازار جهانی در دسترس خواهد بود. با این حال سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ یا همان زمستان ۱۴۰۳ را برای عرضه این محصول جدید عنوان می‌کنند.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند شیائومی یعنی واچ اس 3 و ردمی واچ 4 نیز هنوز راهی بازارهای جهانی نشده اند. این محصولات در حال حاضر فقط در چین فروخته می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید شیائومی هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/04/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-watch-h-%D8%A8%D8%A7-hyperos-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا