اخبار فناوری

ریلمی Narzo 70 Pro 5G با طراحی پریمیوم و دوربین قدرتمند معرفی شد

سرانجام، ریلمی Narzo 70 Pro 5G در کشور هند معرفی شد. این تلفن هوشمند از طراحی پرمیوم و دوربین قدرتمندی برخوردار است. این دستگاه، بر اساس سری Realme 12 ساخته شده اما طراحی بهینه‌شده و مشخصات متفاوتی دارد. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات Narzo 70 Pro بیندازیم.

ریلمی Narzo 70 Pro با تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک معرفی شد

فریم Realme Narzo 70 Pro از جنس پلاستیک بوده و طراحی تخت دارد. پنل پشتی از جنس شیشه بوده و با دو رنگ متفاوت طراحی شده است. ماژول دوربین دایره‌ای شکل این گوشی هوشمند، کمی از قاب پشتی بیرون زده است. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. نسبت نمایشگر به بدنه، ۹۲.۶۵ درصد است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای ریلمی Narzo 70 Pro 5G توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را داشته و از محتوای HDR+ پشتیبانی می‌کند. در زیر این نمایشگر، سنسور اثرانگشت تعبیه شده است.

Realme Narzo 70 Pro 5G

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید ریلمی را تأمین می‌کند. این دستگاه از رم LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 به همراه سیستم خنک کننده مایع VC بهره می‌برد. ریلمی Narzo 70 Pro با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 به دست کاربران می‌رسد. این رابط کاربری از «Air gestures» نیز پشتیبانی می‌کند.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Realme Narzo 70 Pro 5G قرار دارد. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی قدرتمند IMX890 سونی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین اولتراواید وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

Realme Narzo 70 Pro 5G

در این گوشی جدید ریلمی خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پشتیبانی از کارت حافظه microSD نیست. اما تلفن هوشمند مذکور دارای اسپیکر های دوگانه استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از 5G ، WiFi 6، بلوتوث ۵.۲، GNSS و برخورداری از درگاه USB Type-C اشاره کرد. مطابق با گزارش منبع، ریلمی Narzo 70 Pro 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت ریلمی نارزو ۷۰ پرو

به سراغ قیمت ریلمی Narzo 70 Pro می‌رویم. این تلفن هوشمند با دو پیکربندی متفاوت به دست کاربران می‌رسد:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۹,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۲۴۰ دلار)

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۱,۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۲۶۵ دلار)

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

می‌توان این تلفن هوشمند را در رنگ های سبز یا طلایی تهیه کرد. فروش این دستگاه از ۲۲ مارس (۳ فروردین ماه) آغاز شده و خریداران یک ایربادز Realme Buds T300 به ارزش ۲,۲۹۹ روپیه (۲۷ دلار) را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ریلمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/19/%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-narzo-70-pro-5g-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%AF%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا