اخبار فناوری

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

سرانجام، ریلمی ۱۲ در کشور هند معرفی شد. این دستگاه، نسخه ارزان‌تر Realme 12 Plus محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند جدید، تنها عضو سری Realme 12 بوده که به صفحه نمایش LCD مجهز شده است. این گوشی از قاب پشتی چرمی برخوردار نبوده اما طراحی آن همچنان از ساعت الهام گرفته شده است.

ریلمی ۱۲ با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس معرفی شد

ریلمی ۱۲ دارای یک فریم تخت و ماژول دوربین دایره‌ای شکل است. این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی دارد.

دوربین سلفی Realme 12 5G درون یک پانچ هول تعبیه شده است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین تلفن هوشمند ریلمی را تأمین می‌کند. این دستگاه از رم LPDDR4x و فضای ذخیره سازی UFS 2.2 برخوردار است. باتری Realme 12 ظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۴۵ واتی شارژ می‌شود.

Realme 12 5G

دو لنز دوربین در قاب پشتی ریلمی ۱۲ دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین دوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و برای آن، از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

ریلمی برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند به سراغ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی رفته است. مطابق با گزارش منبع، از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه USB type-C و سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری اشاره کرد. Realme 12 5G به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند از دو سیم‌کارت، Wi-Fi 5، شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و GNSS پشتیبانی می‌کند.

قیمت Realme 12 

ریلمی ۱۲ با دو پیکربندی متفاوت در بازار هند عرضه می‌شود. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۲۰۵ دلار داشته؛ و نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۲۱۵ دلار به دست کاربران می‌رسد. می‌توان این گوشی را در رنگ های بنفش یا سبز تهیه کرد. فروش Realme 12 5G از امروز آغاز می‌شود.

ریلمی ۱۲ پلاس با دیمنسیتی ۷۰۵۰ و قیمت ۲۵۵ دلار معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید ریلمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/06/%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B1%DB%B0%DB%B8-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا