اخبار فناوری

رنگ‌بندی نسخه ۱ ترابایتی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

رنگ‌بندی مدل ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند به همراه Xiaomi Pad 6S Pro و خودرو برقی SU7 در ۲۲ فوریه (سوم اسفند ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد.

نسخه ۱ ترابایتی شیائومی ۱۴ اولترا قیمتی حدود ۱,۰۰۰ دلار خواهد داشت

گزارش های اخیر نشان داده اند که Xiaomi 14 Ultra در سه نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. یک افشاگری جدید، رنگ‌بندی نسخه ۱ ترابایتی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه در رنگ های سفید، آبی و تیتانیوم (نسخه ویژه تیتانیومی) به دست کاربران خواهد رسید.

رنگ‌بندی نسخه ۱ ترابایتی شیائومی ۱۴ اولترا

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالا نسخه سفید رنگ Xiaomi 14 Ultra دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود. نسخه آبی رنگ نیز به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز می‌شود. حتی قیمت این گوشی پرچمدار نیز به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که مدل ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی شیائومی ۱۴ اولترا با قیمت ۷,۲۹۹ یوان (معادل ۱,۰۱۵ دلار) به دست کاربران برسد. احتمالا نسخه تیتانیومی حدود ۵۰۰ یوان (معادل ۷۰ دلار) قیمت بیشتری خواهد داشت.

اطلاعاتی نیز درباره معرفی جهانی Xiaomi 14 Ultra منتشر شده است. احتمالا این تلفن هوشمند با Xiaomi 14 در تاریخ ۲۵ فوریه (ششم اسفند ماه) و در رویداد MWC 2024 رونمایی خواهد شد. گزارش های قبلی ادعا کرده بودند که رنگ نارنجی نیز برای این تلفن هوشمند آینده شیائومی در نظر گرفته شده است. اما در گزارش جدید، اشاره‌ای به این رنگ نشد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، باید تا زمان رونمایی این شیائومی ۱۴ اولترا منتظر بمانیم.

رونمایی از شیائومی ۱۴ اولترا چند روز زودتر از بازار جهانی و در چین انجام خواهد شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره رنگ‌بندی شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟ آیا شیائومی نباید از رنگ های جذاب‌تری استفاده کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/14/%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%DB%B1-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D8%A7/

Updated: 2024-02-17 09:19:27

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا