اخبار فناوری

رنگ‌بندی ردمی 13C رسماً مشخص شد: عرضه در ۴ رنگ مختلف

ردمی قرار است از گوشی هوشمند جدیدی به نام 13C برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کند. چندی پیش، ویدیویی از این دستگاه به بیرون درز کرد. هم اکنون رنگ‌بندی و طراحی قاب جلویی ردمی 13C به اشتراک گذاشته شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی تلفن هوشمند مذکور نمانده است.

رنگ‌بندی ردمی 13C شامل ۴ گزینه می‌شود 

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر) نوشت: « Redmi 13C در راه است. این گوشی با رنگ های بیشتر، عملکرد قوی‌تر و پایدارتر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین هایی که دقت و وضوح بیشتری دارند، از راه می‌رسد.» پوستر منتشر شده، تصویر قاب جلویی Redmi 13C را نشان می‌دهد. این گوشی دارای حاشیه زیاد در لبه پایینی بوده و دوربین سلفی آن درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. تصویر دیگری نیز پنل پشتی این دستگاه را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز روشن و آبی روشن (شبیه به رنگ سفید طوفانی Poco F5) به دست کاربران خواهد رسید.

رنگ‌بندی Redmi 13C

ویدئویی که اخیرا فاش شده است نشان می دهد که Redmi 13C دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی IPS با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. نکته قابل توجه، برخورداری این گوشی از ناچ قطره ای شکل و حاشیه های زیاد اطراف نمایشگر است. این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی بوده و در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی ردمی ۱۳ سی دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از نوع اولترا واید، با وضوح ۸ مگاپیکسلی، است. دوربین سوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند مقرون به صرفه از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

حاشیه های نمایشگر ردمی ۱۳ سی

ردمی ۱۳ سی احتمالا به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز می‌شود

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تراشه مدیاتک Helio G85 نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی 13C را تأمین خواهد کرد. این گوشی به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قابل ارتقاء از طریق کارت microSD) مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI برخوردار خواهد بود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ ۱۸ وات (از طریق درگاه USB type-C) پشتیبانی می‌کند.

ردمی 13C پیش از رونمایی رسمی به فروش می‌رسد!

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/05/%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-13c-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DB%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا