اخبار فناوری

رندر گلکسی Tab S9 FE سامسونگ را ببینید

از زمانی که این تبلت در یک بنچمارک آنلاین در ماه‌های گذشته ظاهر شد، می‌دانستیم که سامسونگ روی یک تبلت جدید از سری Fan Edition کار می‌کند. همین دیروز بود که رندر طراحی +Galaxy Tab S9 FE منتشر شد که اولین نگاه به ظاهر این دستگاه را به ما نشان می‌داد. حال امروز، رندر گلکسی Tab S9 FE به‌عنوان مدل استاندارد این سری منتشر شده است که از برخی تفاوت‌های جزئی نسبت‌به مدل پلاس حکایت دارد.

رندر گلکسی Tab S9 FE سامسونگ

رندرهای منتشرشده از سوی OnLeaks با همکاری وب‌سایت MediaPeanut به‌اشتراک گذاشته شده است که ظاهراً با استفاده از ابعاد و مشخصات لو رفته این دستگاه ایجاد شده‌اند. با توجه به این داده‌ها، Galaxy Tab S9 FE تقریباً شبیه به Galaxy Tab S9 استاندارد است که این رندر طراحی این تبلت نیز چندی پیش منتشر شده بود.

رندر گلکسی Tab S9 FE سامسونگ

رندر گلکسی Tab S9 FE سامسونگ

همان‌طور که در رندرها مشخص شده است، Galaxy Tab S9 FE یک دوربین پشتی دارد و سوراخ‌های بلندگو به پیکربندی بلندگوی استریو اشاره می‌کنند. از سوی دیگر، +Galaxy Tab S9 FE دارای دو دوربین پشتی است که در رندرهای فاش‌شده آن دیده می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد Tab S9 FE یک نوار مغناطیسی برای قلم S Pen دارد. گلکسی تب S7 FE نیز همین‌طور بود، اما با رنگ بیرونی برجسته نشده بود.

با این وجود، ازآنجایی‌که ممکن است این رندرها با استفاده از ابعاد قاب لو رفته ایجاد شده باشند، هیچ تضمینی وجود ندارد که نوار مغناطیسی قابل‌مشاهده باشد یا پنهان بماند. صرف‌نظر از این، به‌نظر می‌رسد که این تبلت در مقایسه با گلکسی تب S7 FE ظاهری به‌روزتر دارد.

نتایج بنچمارک فاش‌شده این دستگاه می‌گوید که گلکسی تب S9 FE باید از تراشه اگزینوس 1380 و 6 گیگابایت رم استفاده کند. بااین‌حال، سامسونگ ممکن است تنظیمات حافظه دیگری را برای تبلت نسل بعدی Fan Edition خود آماده کرده باشد.

نظر شما درباره رندر Galaxy Tab S9 FE چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/14/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-tab-s9-fe-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا