اخبار فناوری

به‌روزرسانی جدید سامسونگ گلکسی A50 منتشر شد: وصله امنیتی اکتبر 2022

در 60 اکتبر 2022، وصله امنیتی اندروید این ماه روی گوشی قدیمی سامسونگ تأثیر می گذارد. بله امروز آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A50 ارائه شده و به تدریج به تمامی دستگاه ها خواهد رسید. چند ماه دیگر این گوشی میان رده سامسونگ چهار ساله می شود و داشتن آپدیت جدید دلگرم کننده است.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A50

با اينكه گلکسی A50 از آوریل 2022 به آپدیت های امنیتی سه ماهه کاهش یافته است، اما اکنون زمان آن رسیده که سطح امنیتی این گوشی میان رده 2019 دوباره ارتقا یابد. سامسونگ در حال انتشار وصله امنیتی اکتبر 2022 برای گلکسی A50 است و از هم اکنون این به روز رسانی در چندین منطقه در دسترس است.

به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2022 اکنون برای کاربران گلکسی A50 در هند قابل دانلود است و دارای ساخت A505FDDS9CVJ1 است. همچنین برای انواع اپراتور ایالات متحده (با نسخه A505USQSKDVJ1) و در بسیاری از کشورهای اروپایی در دسترس است، جایی که کاربران می توانند آن را با نسخه A505FNXXS9CVJ2 دریافت کنند.

در سراسر اروپا، این به‌روزرسانی برای Galaxy A50 در اسپانیا، بریتانیا، فرانسه، اسلواکی، لهستان، اسلوونی، ایرلند، سوئیس، رومانی، آلمان، قبرس، ایتالیا، کرواسی، هلند، جمهوری چک و یونان در دسترس است. کشورهای دیگر نیز باید به زودی به این فهرست بپیوندند.

گلکسی A50

گلکسی A50

به‌روزرسانی جدید فقط وصله امنیتی اکتبر 2022 را ارائه می‌کند که سامسونگ در اوایل این ماه توضیح داد. این به روز رسانی شامل 32 اصلاح برای سیستم عامل اندروید و رفع 18 آسیب پذیری در نرم افزار سامسونگ است.

آیا این به‌روزرسانی امنیتی Galaxy A50 را دریافت کرده‌اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا