اخبار فناوری

امکان تغییر طراحی دکمه فیزیکی قطع صدا در آیفون 15 پرو اپل

یکی از عناصر اصلی کاراکتر طراحی آیفون‌ها را می‌توان دکمه فیزیکی قطع کردن آن دانست. یک دکمه کشویی که در گوشه سمت چپ بالای دستگاه قرار دارد و اگر مدت زیادی از کاربران آیفون هستید، کاملاً به آن وابسته هستید. در جدیدترین گزارش ها، احتمال تغییر طراحی دکمه فیزیکی بی صدا آیفون 15 پرو اپل به گوش می رسد که حرکت جسورانه ای است. تصمیمی که شاید مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار نگیرد.

دکمه فیزیکی بی صدا در Apple iPhone 15 Pro

تصاویر جدید آیفون 15 پرو نشان می دهد که این گوشی از طراحی جدیدی برای کلیدهای تنظیم صدا و سوئیچ سایلنت بهره می برد. دکمه اسلاید فیزیکی اختصاصی که به کاربران فعلی آیفون اجازه می‌دهد تا به سرعت گوشی‌های خود را بی‌صدا کنند، با یک دکمه بی‌صدا جدید جایگزین می‌شود. این بدان معناست که دکمه ساکت امسال هیچ قطعه متحرکی نخواهد داشت و فقط با فشار دادن دستورات را مانند یک دکمه ساده اجرا می کند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کلیدهای تنظیم صدا نیز در آیفون 15 پرو ادغام شده اند. بنابراین، به جای دو دکمه جداگانه برای افزایش یا کاهش صدا، آیفون 15 پرو دارای یک دکمه خازنی بزرگ برای تغییر سطح صدا خواهد بود.

اگر از این تصمیم راضی نیستید، می‌توانید آیفون 15 یا آیفون 15 پلاس را خریداری کنید، زیرا این دو دستگاه از طراحی دکمه‌های بی‌صدا جدید برخوردار نیستند و مکانیزم کشویی یکسانی خواهند داشت. همچنین دکمه های تنظیم صدا جدا هستند، چیزی شبیه تصویر زیر:

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، پیش از این گزارش داده بود که اگر کاربران به چنین تغییری در طراحی پاسخ مثبت دهند، این تغییر طراحی جدید ممکن است در تمام مدل های آینده آیفون معرفی شود.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این تغییر بد است یا خوب؟ حقیقت این است که اگر برای مدت طولانی آیفون دارید، کمی به آن عادت کنید. اما باید دید اپل چگونه این تغییر را اعمال خواهد کرد و سپس در مورد آن اظهار نظر خواهد کرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا