اخبار فناوری

رندر های وان پلاس ۱۲ مشاهده شد: استفاده از دوربین پریسکوپی

انتظار می‌رود که OnePlus 12 در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. این کمپانی گوشی های هوشمند پریمیوم OnePlus 11 و OnePlus 11R 5G را برای عرضه در بازار هند و سایر بازار ها، معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد که این برند چینی هیچ برنامه ای برای معرفی OnePlus 11 Pro ندارد. احتمالا پرچمدار آینده این کمپانی، وان پلاس ۱۲ نام داشته؛ و در حال حاضر نیز رندر های آن منتشر شده است.

رندر های وان پلاس ۱۲ جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد

یک افشای اطلاعاتی جدید، رندر های وان پلاس ۱۲ را در اختیار ما قرار می‌دهد. Tipster OnLeaks و SmartPrix رندرهای طراحی 5K این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته اند‌. رندر های منتشر شده، گوشی هوشمند مذکور را از تمامی زوایا نشان داده و جزئیات طراحی آن را فاش می‌کند. طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبل تغییراتی خواهد داشت. رندر های منتشر شده، وان پلاس ۱۲ را در رنگ مشکی به نمایش می‌گذارند.

OnePlus 12

طراحی ماژول دوربین دستگاه مشابه مدل قبلی است. در حالی که طراحی کلی ماژول دوربین با مدل قبلی خود مطابقت دارد، OnePlus 12 از جزیره دوربین مربعی شکلی استفاده می‌کند که به طور یکپارچه در فریم کناری این تلفن هوشمند کناری ادغام شده است. چیدمان دوربین ها نیز تغییراتی داشته است. به نظر می‌رسد که وان پلاس ۱۲ از یک دوربین پریسکوپی تله فوتو برخوردار خواهد بود. این دوربین در نیمه پایینی ماژول، دیده می‌شود. در نیمه بالایی «جزیره دوربین» موجود در قاب پشتی این دستگاه، دوربین های اصلی و اولترا واید دیده می‌شوند. همچنین می‌توانیم لوگوی Hasselblad را در مرکز ماژول ببینیم. فلاش LED نیز در گوشه سمت چپ خودنمایی می‌کند.

OnePlus 12

فریم این تلفن هوشمند همچنان طراحی خمیده خود را حفظ کرده است. در لبه سمت چپ فریم، کلید های تنظیم صدا دیده می‌شود. در سمت راست نیز دکمه پاور قرار گرفته است. در لبه پایینی، پورت USB type-C، اسلات سیم کارت و خروجی صدای اسپیکر دیده می‌شود. صفحه نمایش OnePlus 12 خمیده بوده و حاشیه های کمی در بالا و پایین آن دیده می‌شود. این دستگاه همانند سایر گوشی های پرچمدار اندرویدی عرضه شده در سال ۲۰۲۳, از پانچ هول کوچکی در مرکز بالای صفحه نمایش، برای قرارگیری دوربین سلفی برخوردار است. پانچ هول OnePlus 11 در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته بود.

OnePlus 12

مشخصات OnePlus 12 

فاش شده است که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED خمیده با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. نمایشگر این دستگاه، وضوح QHD+ خواهد داشت‌. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus 12 را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تراشه در ماه اکتبر معرفی شود. این چیپست احتمالا از پردازنده گرافیکی Adreno 750 برخوردار خواهد بود. به تازگی مشخص شده که وان پلاس ۱۲ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره مند بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد، گوشی پرچمدار آینده وان پلاس از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس ۱۲ در بخش دوربین پیشرفت خوبی خواهد داشت

مطابق با گزارش Mysmartprice، دوربین اصلی وان پلاس ۱۲ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سری IMX9 سونی استفاده می‌کند. دوربین اولترا واید این تلفن هوشمند نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از کمپانی OmniVision نیز برای دوربین پریسکوپی این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی OnePlus 12 احتمالا از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند حداکثر از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که در آینده ای نزدیک، جزئیات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

نظر شما درباره OnePlus 12 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/12/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا