اخبار فناوری

رندر های اپل واچ ایکس جزئیات طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند + ویدئو

شایعه شده است که اپل در حال آماده شدن برای ایجاد تغییرات بزرگ در ساعت های هوشمند آینده خود است. در حال حاضر، پیشنهادات اپل واچ لو رفت. این ساعت هوشمند دارای طراحی کاملاً جدیدی است و ویژگی های پیشرفته نظارت بر سلامت همراه با سیستم اتصال بند اصلاح شده را به کاربران ارائه می دهد.

اپل واچ

مارک گورمن، افشاگر ادعا می کند که اپل نام گذاری سنتی ساعت های هوشمند خود را کنار گذاشته و ساعت جدیدی به نام اپل واچ معرفی خواهد کرد. در سال 2014، اپل برای اولین بار ساعت های هوشمند اپل واچ را معرفی کرد.

طراحی اپل واچ X

سام کوهل، یوتیوب‌بر محبوب، که به بررسی محصولات اپل شهرت دارد، با یک طراح گرافیک همکاری کرد و طرح‌های اپل واچ را به اشتراک گذاشت. رندرهای منتشر شده نشان می دهد که اپل واچ این محصول دارای یک تاج دیجیتال (که عملکردی مشابه دکمه اکشن دارد) خواهد داشت.

احتمالا بزرگترین تغییر طراحی اپل واچ این بدان معناست که اپل واچ سیستم اتصال بند فعلی فضای زیادی را در داخل ساعت اشغال می کند. سیستم نوار مغناطیسی جدید این مشکل را از بین می برد و فضا را برای طراحی باریک تر و ویژگی های بیشتر آزاد می کند.

طراحی اپل واچ X

علیرغم شایعات قبلی مبنی بر استفاده اپل از صفحه نمایش microLED در ساعت های هوشمند خود. اما این بعید به نظر می رسد. ممکن است اپل از نمایشگرهای OLED به دلیل هزینه های بالاتر استفاده کند. با این حال، انتظار می رود پنل OLED جدید روشن تر و کارآمدتر باشد. این مصرف کمتر می تواند باعث عمر باتری بیشتر اپل واچ شود

پسندیدن گیزموچینا او اشاره می کند که ویژگی های نظارت بر سلامت همیشه یکی از جنبه های کلیدی اپل واچ بوده است. تماشا کردن این ساعت هوشمند احتمالاً دارای ویژگی «پایش آپنه خواب» خواهد بود.

اپل واچ

در نهایت، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که این اطلاعات فقط شایعه است. اگرچه ممکن است برخی از جزئیات صحیح باشد، اما ممکن است برخی اطلاعات نادرست باشند.

نظر شما در مورد ساعت اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/20/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B3/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا