اخبار فناوری

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شد: شروع از معادل ۱۹۱ دلار

راهبرد Redmi امسال و در مدل‌های ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس کاملا متفاوت است. مدل پرو پلاس به سمت لوکس‌ترشدن و استفاده از تراشه مدیاتک پیش رفت در صورتی که مدل پایه اقتصادی‌تر و با تراشه کوالکام همراه است. ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با Snapdragon 7s Gen 2 و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی همراه است که قیمت آن در چین از معادل ۱۹۱ دلار شروع می‌شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو

شیائومی Redmi Note 13 Pro دارای صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی AMOLED با رزلوشن 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز است. این گوشی به مانند مدل پرو پلاس مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

مجموعه صفحه نمایش توسط شیشه مقاوم کورنینگ Gorilla Glass Victus محافظت می شود. حاشیه‌های این نمایشگر واقعا کم و جذاب به نظر می‌رسد. بد نیست بدانید که سازنده این پنل نمایشگر برند TCL است.

نمایشگر ردمی نوت ۱۳ پرو

نمایشگر ردمی نوت ۱۳ پرو

از نظر طراحی، دستگاه دارای طراحی جعبه‌ای‌طور بوده و لبه‌های آن کاملا تخت در نظر گرفته شده است. همچنین یک جزیره دوربین مربعی در پنل پشتی وجود دارد.

در بخش سخت افزار دوربین باید گفت که ردمی نوت ۱۳ پرو دارای سه ماژول روی قاب پشتی خود است. دوربین اصلی همان حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی HP3 سامسونگ است که در مدل پرو پلاس هم دیدیم. لرزشگیر اپیتکال و دیجیتال (OIS و EIS) در این دوربین تعبیه شده است.

این دوربین با یک نمونه 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود. یک سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو برای دوربین سلفی وجود دارد.

در بخش سخت‌افزار Redmi Note 13 Pro از پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 قدرت می گیرد. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در آن قرار گرفته است.

بخش نرم افزار با MIUI 14 و اندروید ۱۳ ارائه می شود. این گوشی هوشمند دارای ویبره موتور خطی محور X در کنار، NFC، WiFi، بلوتوث 5.3، 5G است.

قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو چقدر است؟

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی در مدل‌های زیر و برای بازار چین، قیمت‌های مذکور را دارد:

  1. ۱- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۹۱ دلار
  2. ۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۰۵ دلار
  3. ۳- مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۳۲ دلار
  4. ۴- مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۵۹ دلار
  5. ۵- مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۷۵ دلار

با مقایسه مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس که معادل ۲۵۹ دلار است، قیمت ۲۳۲ دلار ردمی نوت ۱۳ پرو چندان وسوسه‌کننده نیست و شاید با پرداخت ۲۷ دلار بیشتر بتوانید جذابیت‌های بیشتر مدل پرو پلاس را داشته باشید.

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در چین رسما رونمایی شد: شروع از معادل ۲۵۹ دلار

نظر شما درباره ردمی Note 13 Pro شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/21/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-snapdragon-7s-gen-2-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا