اخبار فناوری

خانواده جدید گوشی‌های ردمی با نام Turbo عرضه خواهند شد

برند Redmi از زیربرندهای شیائومی محسوب می‌شود. محصولاتی که تحت این برند عرضه می‌شوند در سه خانواده عددی، Note و K هستند. سری عدد و نوت برای بازار جهانی هم عرضه می‌شود اما سری K معمولا به صورت ری‌برند شده در برند پوکو به بازار ما می‌رسند. آنطور که پیداست، سری جدید از محصولات برند Redmi در راه است. خانواده جدید گوشی‌های ردمی با نام Turbo عرضه خواهند شد.

سری Turbo گوشی‌های ردمی

مدیر برند ردمی آقای توماس وانگ اعلام کرد که برند شیائومی در حال عرضه سری جدید به نام Turbo است. محصولات این سری بین سری K و Note قرار خواهند داشت و تمرکز ویژه آن‌ها روی بخش عملکرد خواهد بود.

اولین عضو آن Redmi Turbo 3 نام خواهد داشت. این ممکن است نام جدیدی برای Redmi Note 13 Turbo باشد.

در یک پست طولانی و به دنبال آن یک جلسه پرسش و پاسخ در رسانه‌های اجتماعی، وانگ ایده پشت سری توربو را توضیح داد:

این سری، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند خواهد بود که “بازار میان رده را تغییر می دهد”.

از نظر مشخصات، گوشی‌های Redmi K همچنان دستگاه‌های «قاتل پرچم‌دار» باقی می‌مانند. سری Redmi Turbo با تمرکز بر عملکرد پایین‌تر از آن‌ها قرار می‌گیرد، در حالی که سری Redmi Note با تمرکز بر دوربین، تعادل سبد محصولات ردمی را برقرار می‌کند.

اولین گوشی از این سری Turbo 3 است زیرا سومین گوشی در مجموعه Redmi است که هدف آن ارائه عملکرد پردازشی قوی با قیمت پایین‌تر است.

اولین گوشی با این مشخصات، Redmi Note 11T Pro بود و پس آن Redmi Note 12 Turbo عرضه شد. در نتیجه ردمی نوت ۱۳ توربو که قرار بود جانشین این محصول باشد، احتمالا با نام Turbo 3 عرضه شود. شاید این گوشی با نام Poco F6 در بازار جهانی عرضه گردد.

نظر شما چیست؟ به نظر می‌رسد که Redmi می‌خواهد برای راهبرد جدیدش یک سری محصول متمرکز عرضه کند که در خیل عظیم جمعیت خانواده Note گم نشود و توجه کاربران را جلب کند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/01/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-turbo-%D8%B9%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا