اخبار فناوری

توقف نمایش توییت‌ها به کاربرانی که وارد حساب کاربری خود نشده‌اند

به نظر می‌رسد که Twitter می‌خواهد فقط کاربرانی که وارد حساب کاربری خود شده‌اند، بتوانند توییت‌ها را ببینند. پیش این اگر شما حساب کاربری توییتر نداشتید یا وارد آن نشده بودید، می‌توانستید توییت‌ها را از طریق لینک یا غیره ببینید. به تازگی اما گفته می‌شود که توقف نمایش توییت‌ها به کاربرانی که وارد حساب کاربری خود نشده‌اند، انجام خواهد شد.

تغییرات جدید در توییتر

چندی پیش بود که توییتر با یک حرکت بحث برانگیز برای کسب درآمد از دسترسی به API خود، باعث تعجب و نارضایتی در جامعه توسعه دهندگان شد.

به تازگی گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر دسترسی به محتوا را برای کاربران ثبت‌نشده محدود کرده است. اگر می‌خواهید در توییت‌ها ببینید، پروفایل کاربران را بررسی کنید یا در نظرات آن غوطه‌ور شوید، باید وارد حساب توییتر شوید.

کاربرانی که سعی می کنند بدون وارد شدن به توییتر به محتوای آن دسترسی داشته باشند، گزارش داده‌اند که بلافاصله یک پنجره ورود به سیستم ظاهر می شود و هرگونه دسترسی به محتوای عمومی را مسدود می کند.

مدل قبلی به کاربران خارج از حساب کاربری اجازه دسترسی محدود، از جمله مشاهده توییت‌های عمومی و پروفایل کاربر را می‌داد، اما بدون توانایی‌های تعاملی مانند لایک یا نظر.

اکنون، چه در حال تلاش برای دسترسی به صفحه اصلی یا یک لینک مستقیم به یک توییت یا پروفایل باشید، فوراً با یک پنجره ورود به سیستم روبرو می شوید که از مشاهده آن جلوگیری می کند.

تغییر غیرمنتظره در دسترسی توییتر ممکن است به یک هدف بلندپروازانه برای افزایش ثبت‌نام و تقویت اشتراک توییتر آبی اشاره کند. این تصمیم به جای یک اشتباه فنی، ممکن است یک حرکت حساب شده توسط غول رسانه های اجتماعی باشد، حتی اگر به شدت با استراتژی های قبلی تحت رهبری ایلان ماسک تفاوت داشته باشد.

در سال 2022 ماسک رویکردی فراگیر را در پیش گرفت و از مهارت های جورج هاتز، هکر مشهور آیفون و نویسنده اکسپلویت Towelroot برای اندروید استفاده کرد. ماموریت Hotz ساده کردن عملکرد جستجو و حذف درخواست ورود به سیستم بود که باعث ناراحتی کاربران میهمان می شد. با این حال، این ماموریت با استعفای ناگهانی Hotz متوقف شد و منجر به حذف کامل عملکرد جستجو برای کاربران ثبت نام نشده در آوریل امسال شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تغییر توییتر چقدر برای شما مهم باشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/01/%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%88%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا