اخبار فناوری

تغییر نام Apple ID به Apple Account در iOS 18 اعمال خواهد شد

چندی پیش گزارش شد که اپل قصد دارد Apple ID را در پلتفرم‌های نرم‌افزاری و وب‌سایت‌های خود مانند iCloud.com به Apple Account تغییر نام دهد. اکنون، مارک گورمن از بلومبرگ این تغییر را تأیید کرده و بیان کرده است که می‌توان در نسخه آینده iOS 18 شاهد اعمال آن بود.

تغییر نام Apple ID به Apple Account

گورمن امروز در خبرنامه Power On خود گفت که نام تجاری جدید «Apple Account» اواخر امسال هم به‌صورت آنلاین و هم در نسخه‌های نرم‌افزار اصلی بعدی اپل مانند iOS 18 برای آیفون و watchOS 11 برای Apple Watch استفاده خواهد شد.

اپل پیش از این نیز به وجوه اضافه‌شده به Apple ID با عنوان «Apple Account balance» یاد کرده است و گورمن نیز بیان می‌کند که یک تیم اختصاصی برای «Apple Account» در این شرکت وجود دارد. با تغییر نام تجاری کامل در اواخر سال جاری، انتظار می‌رود که اصطلاح Apple ID به‌طور کامل حذف شود، بیش از دو دهه پس از اینکه اپل شروع به استفاده از آن کرد. اگرچه دلیل اصلی پشت این تصمیم مشخص نیست، اما «Apple Account» به‌طورکلی نام تجاری ساده و یکپارچه‌تری خواهد بود.

تغییر نام Apple ID به Apple Account

تغییر نام Apple ID به Apple Account

اپل پیش‌نمایش iOS 18 و دیگر به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل‌های خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2024 WWDC در ماه ژوئن انجام خواهد داد و احتمالاً تغییر نام تجاری به «Apple Account» نیز در آن زمان اعلام خواهد شد. درنهایت، انتظار می‌رود نسخه نهایی این سیستم‌عامل‌ها در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه برای تمامی کاربران دارنده دستگاه‌های اپل منتشر شود.

نظر شما درباره این تغییر نام تجاری حساب‌های کاربری اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/17/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D9%85-apple-id-%D8%A8%D9%87-apple-account-%D8%AF%D8%B1-ios-18-%D8%A7%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا