اخبار فناوری

مشخصات کامل Redmi 11A در TENAA مشاهده شد. زمان زیادی برای افشاگری باقی نمانده است

دیروز یک گوشی جدید Redmi با شماره مدل 22120RN86C در داده های TENAA مشاهده شد. گفته می شود دستگاه مذکور با نام «ردمی 11A» وارد بازار جهانی خواهد شد. همراه با تصاویر Redmi 11A، لیست TENAA مشخصات کامل آن را نیز منتشر کرده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

علاوه بر مشخصات، لیست TENAA تصاویری از Redmi 11A را نیز به اشتراک گذاشته است

تصاویر Redmi 22120RN86C نشان می دهد که این گوشی هوشمند به نمایشگر ناچ قطره ای مجهز شده است. یک ماژول مربع بزرگ در پشت این دستگاه دیده می شود. دو لنز دوربین و همچنین حسگر اثر انگشت و فلاش LED در این ماژول قرار داده شده است. به لطف TENAA، اکنون مشخصات کامل Redmi 11A را می دانیم. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح HD+ است.

Redmi 11A

این دستگاه قدرت پردازشی خود را از طریق تراشه 8 هسته ای 2 گیگاهرتزی تامین می کند. اگر یادت باشه، Redmi 10A همچنین به تراشه 2.0 گیگاهرتزی Helio G25 مجهز شده بود. اما اکنون مدل تراشه دقیق این دستگاه را نمی دانیم. Redmi 11A در نسخه های مختلف عرضه خواهد شد. گفته می شود این گوشی هوشمند با رم 2، 4، 6 یا 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. ادعا می شود که 11A در انواع 32 گیگابایت، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس خواهد بود.این گوشی هوشمند از کارت حافظه Micro SD نیز پشتیبانی می کند.

Redmi 11A، مانند اکثر گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت اندروید، دارای باتری با ظرفیت بالایی است. باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر است; متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با قدرت شارژر آن منتشر نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که این دستگاه به نسخه دوازدهم اندروید با نسخه سیزدهم خود مجهز شود یا خیر. دوربین سلفی Redmi 11A دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی است. و دوربین اصلی در قاب پشتی نیز وضوح 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه داشتن امیتر مادون قرمز است.

شیائومی Redmi 10A با Mediatek Helio G25 و قیمت 100 دلار رسما معرفی شد.

مانند گیزموچینا او اشاره می کند که اگرچه ردمی هنوز وجود این گوشی هوشمند را تایید نکرده است. اما با دریافت گواهینامه TENAA ردمی 11A، به نظر می رسد زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند ردمی آینده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا