اخبار فناوری

تصویر پیکسل ۸ پرو تصادفاً از سوی گوگل به اشتراک گذاشته شد

به نظر می‌رسد که دستگاه های گوگل هفته ها یا حتی ماه ها پیش از رونمایی رسمی، لو می‌روند. هم اکنون، این کمپانی مرتکب اشتباهی شده و تصویر پیکسل ۸ پرو را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوگل به سرعت تصویر منتشر شده پیکسل ۸ پرو را حذف کرد

به نظر می‌رسد که گوگل به طور اشتباهی تصویر یکی از گوشی های پرچمدار خود را (که قرار است در ماه آینده میلادی معرفی شود) به اشتراک گذاشته است. تصویر پیکسل ۸ پرو، در وب‌سایت رسمی گوگل مشاهده شده است. این عکس اولین بار توسط Mishaal Rahman و Android Setting مشاهده شده و در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شد. این غول فناوری، به طور اشتباهی تصویر Pixel 8 Pro را در وب‌سایت فروشگاهی خود و در صفحه «اشتراک‌ها و خدمات Google» به اشتراک گذاشت. البته این عکس به سرعت حذف شد.

تصویر Pixel 8 Pro

برای تصویر منتشر شده از سوی گوگل نوشته شده:«شخصی در حال تماس با پیکسل ۸ پرو رنگ Porcelain است.» این عکس تأیید می‌کند که تلفن هوشمند پرچمدار آینده گوگل در رنگی به نام Porcelain عرضه خواهد شد. دوربین های Pixel 8 Pro همانند نسل قبل در یک راستا قرار گرفته اند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده گوگل در ماه اکتبر معرفی شود. سری Pixel 8 دارای دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود. تراشه Tensor G3 وظیفه تأمین میروی پردازشی این گوشی پرچمدار آینده گوگل را یر عهده دارد. این تلفن هوشمند به تراشه Titan (برای امنیت بیشتر) مجهز می‌شود.

مشخصات احتمالی Pixel 8 Pro

برخی از مشخصات Pixel 8 Pro به بیرون درز کرده است. مطابق با گزارش Mysmartprice، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح QHD+ و فناوری LTPO باشد. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سه لنز دوربین در قاب پشتی Pixel 8 Pro قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار خواهد بود. دوربین اولترا واید این تلفن هوشمند وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله فوتو آن نیز یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه برای دوربین سلفی، از سنسور ۱۱ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 استفاده خواهد کرد. پیکسل ۸ پرو دارای باتری ۴,۹۵۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد‌.

پیکسل 8 پرو با رنگ آبی مرجانی و قابلیت جدید Magic Eraser در یک ویدیو فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/30/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%D8%A7%D9%8B-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا