اخبار فناوری

تصویر زنده ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد + جزئیات نمایشگر

ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از GT Neo 6 SE بوده که تصویر زنده این گوشی به بیرون درز کرده است. همچنین مشخصات نمایشگر و تراشه به‌کارگرفته شده در این تلفن هوشمند، تأیید شده است.

ریلمی GT Neo 6 SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در راه است

هفته گذشته بود که طراحی شماتیک Realme GT Neo 6 SE به بیرون درز کرد. ما همچنان منتظر رندر های کامل هستیم. هم اکنون، تصویر زنده این گوشی هوشمند فاش شده است. همان‌طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، سه بریدگی دایره‌ای شکل در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که سه لنز دوربین و یک فلاش LED درون این بریدگی ها قرار دارد. ماژول دوربین بسیار بزرگ بوده و تا کناره های گوشی گسترش یافته است. البته Neo 5 SE نیز دارای ماژول دوربین بزرگی بود.

تصویر زنده Realme GT Neo 6 SE

برای مشاهده دقیق‌تر طراحی ریلمی GT Neo 6 SE می‌توانید نگاهی به رندر زیر بیندازید. البته ممکن است که این رندر، طراحی دقیق تلفن هوشمند مذکور نباشد. تاکنون اطلاعات رسمی درباره طراحی این گوشی منتشر نشده، بنابراین ممکن است شایعات موجود کاملا دقیق نباشند.

رندر GT Neo 6 SE

رسماً تأیید شده است که GT Neo 6 SE دارای تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد بود. عملکرد این چیپست جدید کوالکام، با تراشه های سری ۸ اسنپدراگون قابل مقایسه است. این تراشه دارای هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، به همراه چهار هسته A720 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و سه هسته کوچک Cortex-A520 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، OnePlus Ace 3V اولین گوشی هوشمندی است که با Snapdragon 7+ Gen 3 عرضه می‌شود. گواهینامه 3C تأیید کرده که ریلمی GT Neo 6 SE از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات نمایشگر به‌کارگرفته‌شده در ریلمی جی‌تی نئو ۶ اس‌ای منتشر شده است

ریلمی با انتشار پوستر هایی تأیید کرده است که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش 8T OLED ساخت BOE برخوردار خواهد بود. این نمایشگر وضوح 1.5K داشته (۴۵۰ پیکسل در هر اینچ) و از رفرش ریت تطبیقی ۰.۵ تا ۱۲۰ هرتز برخوردار است. روشنایی کلی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای GT Neo 6 SE به ۱,۶۰۰ نیت (حالت روشنایی بالا یا همان HBM) می‌رسد.

مشخصات نمایشگر GT Neo 6 SE

مشخصات GT Neo 6 SE

حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز ۶,۰۰۰ نیت خواهد بود. این صفحه نمایش از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتز برخوردار است.

ریلمی GT Neo 5 SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ معرفی شد

با توجه به رندر و تصویر زنده فاش شده، نظر شما درباره طراحی ریلمی GT Neo 6 SE چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/25/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-gt-neo-6-se-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا