اخبار فناوری

تصویر جدید گلکسی A15 سامسونگ فاش شد

اگر در این مرحله زبان طراحی سامسونگ را برای گوشی های هوشمندش «قابل پیش‌بینی» بنامیم، منصفانه است. همه تلفن های هوشمند این برند اساساً از قاب پشت به‌طور باورنکردنی شبیه یکدیگر هستند. در قاب گوشی های سامسونگ (از ارزان قیمت تا گران قیمت) دوربین های دایره شکلی به طور مجزا قرار گرفته اند. تصویر جدید گلکسی A15 منتشر شده است. این تلفن هوشمند مقرون به صرفه نیز، از قاعده مذکور مستثنی نیست.

جزئیات طراحی گلکسی A15 سامسونگ فاش شد

در اوایل ماه جاری میلادی بود که رندر Galaxy A15 به بیرون درز کرد. به نگاهی به قاب پشتی آن قطعا می‌توانیم بگوییم که این یک دستگاه سامسونگ است. امروز، افشاگر افسانه ای اطلاعات یعنی evleaks تصویر جدید گلکسی A15 را به اشتراک گذاشته است. تصویر منتشر شده طراحی قاب پشتی تلفن هوشمند مذکور را نشان می‌دهد. متاسفانه جزئیاتی دیگری از Galaxy A15 منتشر نشده است. دفعه قبل نیز اطلاعات زیادی به بیرون درز نکرده بود. در حال حاضر می‌دانیم که این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۰.۲ در ۷۶.۸ در ۸.۴ میلی متر بوده و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار خواهد بود.

Galaxy A15

البته سایر موارد از رندر لو رفته این تلفن هوشمند آینده سامسونگ قابل تشخیص است. مطابق با گزارش GSMArena، فریم این محصول فلت بوده و در سمت پایین آن یک درگاه USB type-C دیده می‌شود. در سمت راست فریم نیز دکمه های پاور (ادغام شده با سنسور اثرانگشت) و تنظیم صدا تعبیه شده اند. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با ناچ U شکل برخوردار باشد. جای تعجب نخواهد داشت که Galaxy A15 از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کند. همان طور که نسخه ای از Galaxy A14 با پشتیبانی از 5G ارائه شد. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ۹۰ هرتزی LCD برخوردار بود و با تراشه های اگزینوس ۱۳۳۰ یا مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ عرضه شد.

طراحی جدید سامسونگ در Galaxy A15 را ببینید: مشابه Galaxy J1 Ace

نظر شما درباره گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ چیست؟

نوشته تصویر جدید گلکسی A15 سامسونگ فاش شد اولین بار در مایفون مگ پدیدار شد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/29/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-a15-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا