اخبار فناوری

تصاویر زنده وان پلاس ۱۲ به بیرون درز کرد

تصاویر زنده وان پلاس ۱۲ به بیرون درز کرده است. این عکس ها توسط Abhishek Yadav و Ice Universe در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است. افشاگر معروف اطلاعات، Max Jambor، نیز تأیید می‌کند که این تصاویر مربوط به OnePlus 12 هستند.

به نظر می‌رسد طراحی نهایی وان پلاس ۱۲ مشابه رندر های فاش شده در گذشته باشد

احتمالا این تصاویر در یک رویداد رسمی OnePlus-OPPO-BOE که اوایل امروز برگزار شد، گرفته شده است. وان پلاس اطلاعات مربوط به این رویداد را در کانال ویبو خود به اشتراک گذاشت و تایید کرد که OnePlus 12 دارای پیشرفته‌ترین صفحه نمایش 2K ساخته شده توسط BOE، تولیدکننده چینی صفحات نمایش، است. افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند پرچمدار دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. هم اکنون، وان پلاس بخشی از این اطلاعات را تأیید کرده است.

تصویر زنده OnePlus 12

تصویر زنده OnePlus 12

گفته می‌شود که OnePlus 12 دارای نمایشگری با وضوح ۳۱۸۶ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. این شرکت فاش کرده که تلفن هوشمند مذکور دارای روشن‌ترین صفحه نمایش جهان با بیش از ۲,۶۰۰ نیت روشنایی است. این یک جهش بزرگ در مقایسه با نسل قبل است. نمایشگر وان پلاس ۱۱ توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱,۳۰۰ نیت را داشت. تصاویر فاش شده تأیید می‌کنند که وان پلاس ۱۲ دارای دوربین سلفی قرارگرفته در مرکز بالای نمایشگر خواهد بود. این تصاویر نشان می‌دهند که دکمه Alert Slider در سمت چپ فریم قرار گرفته و دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست قرار دارند. در یکی از عکس ها، قاب پشتی OnePlus 12 قابل مشاهده است. اما ماژول دوربین به وسیله نوعی پوشش، پنهان شده است.

تصویر زنده OnePlus 12

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ما قبلاً رندر های وان پلاس ۱۲ را دیده ایم‌. رندر های این تلفن هوشمند توسط افشاگر قابل اعتماد اطلاعات یعنی Hemmerstoffer، به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می‌رسد که تصاویر زنده وان پلاس ۱۲ با رندر های منتشر شده از آن، مطابقت دارد. طراحی ماژول دوربین همانند وان پلاس ۱۱ خواهد بود. به محض انتشار اطلاعات بیشتر از این تلفن هوشمند آینده وان پلاس، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

رندر جدید وان پلاس 12 تغییر طراحی گوشی پرچمدار 2024 این برند را نشان می‌دهد

نظر شما درباره طراحی OnePlus 12 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/24/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا