اخبار فناوری

تست مقاومت وان پلاس 12 را ببینید

حدود یک ماه از عرضه آخرین گوشی پرچمدار وان پلاس، OnePlus 12، در بازارهای جهانی می‌گذرد. این دستگاه در مقایسه با مدل قبلی خود دارای ارتقاء قابل‌توجهی است؛ مواردی ازجمله دوربین پریسکوپی، شارژ بی‌سیم، فناوری لمسی آبی و سایر موارد دیگر. اکنون، وان پلاس 12 تحت تست مقاومت معروف یوتیوبر JerryRigEverything قرار گرفته است. این مورد از آن جهت ارزش بررسی دارد چراکه وان پلاس سابقه ضعیفی در تست مقاومت گوشی‌های گذشته 10 پرو،10T و حتی 11 خود داشته است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد جدیدترین گوشی این شرکت بهبودهایی را در این زمینه دریافت کرده است.

تست مقاومت وان پلاس 12

گوشی OnePlus 12 دارای فناوری Aqua Touch است که این گوشی را حتی با دست‌های مرطوب قابل‌استفاده می‌کند. کسانی که تست‌های مقاومت زک را تماشا می‌کنند، ممکن است با اکثر قسمت‌های آن آشنا باشند. بااین‌حال، این بار، این یوتیوبر ابتدا آزمایش قابلیت استفاده وان پلاس 12 را با پاشیدن دو قطره آب روی صفحه‌نمایش آن شروع می‌کند. ما همچنین آیفون 15 پرو و گلکسی اس 24 اولترا را در مقام مقایسه داریم. زک با استفاده از هر حرف الفبا در هر سه دستگاه، جمله‌ای را تایپ می‌کند. او از Swipe Text و پیشنهادهای پیش‌بینی معمولی استفاده می‌کند. فناوری Aqua Touch در OnePlus 12 بسیار خوب عمل کرد. حتی Galaxy S24 Ultra نیز در این زمینه عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

 

بااین‌حال، آیفون 15 پرو در تست لمس مرطوب به‌طور کامل شکست خورد. این یوتیوبر قادر به نوشتن کلمه‌ای با حرکت تند کشیدن در این گوشی نشد. علاوه‌بر این، این دستگاه با انتخاب H به‌جای حذف، ورودی‌های نادرست را ثبت کرد. این به‌عنوان یادآوری برای کاربران آیفون 15 پرو (و حتی سایر کاربران آیفون) است که در شرایط مرطوب از گوشی خود مخصوصاً برای تایپ کردن استفاده نکنند.

زک سپس به تست مقاومت خود ادامه می‌دهد و شروع به خراش دادن نمایشگر OnePlus 12 با محافظ گوریلا گلس Victus 2 می‌کند. طبق معمول، صفحه‌نمایش در سطح 6 با شیارهای عمیق‌تر در سطح 7 خراشیده می‌شود. قاب آلومینیومی گوشی نیز خراشیده می‌شود. پنل پشتی شیشه‌ای بافت‌دار در قسمت ماژول دوربین اما، با یک شیشه ضخیم پوشانده شده است تا کاربران نگران کثیف شدن لنزها نباشند. بااین‌حال، یوتیوبر اضافه می‌کند که یک ضربه تصادفی می‌تواند این پتانسیل را داشته باشد که قسمت شیشه‌ای را شکسته و همه دوربین‌ها را به یکباره بلااستفاده بکند. حسگر اسکنر اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر نیز پس از خراش صفحه به‌طور بی‌عیب‌ونقص کار می‌کند.

تست مقاومت وان پلاس 12

تست مقاومت وان پلاس 12

درنهایت، استرس‌زاترین بخش تست مقاومت زک آنجاست که وی سعی می‌کند OnePlus 12 را از پشت خم کند و خمش جزئی نیز قابل‌توجه است. بااین‌حال، از سمت جلو، این دستگاه در نزدیکی ماژول دوربین و آنتن‌ها خم می‌شود. خوشبختانه، آخرین پرچمدار وان پلاس برخلاف مدل‌های قبلی خود، بدون هیچ آسیب فاجعه‌باری از تست خمش جان سالم به‌درمی‌برد.

دیدگاه شما پیرامون تست مقاومت وان پلاس 12 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/24/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-12-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا