اخبار فناوری

آواتار سه بعدی WhatsApp رسما معرفی شد

اگه قبلا یادتون باشه آواتار اینستاگرام توسط متا ارائه شده است. حتی کمی دیرتر فروشگاه آواتار خرید لباس و لوازم جانبی نیز پیشنهاد شد. حالا نوبت واتساپ است و آواتار سه بعدی واتس اپ رسما معرفی شده است.

آواتار سه بعدی واتس اپ

واتس اپ این شرکت شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی برای کاربران خود در سراسر جهان کرد. آواتارهایی که می توانند به عنوان عکس پروفایل یا برچسب های شخصی سازی شده استفاده شوند. این ویژگی اکنون ماه ها پس از اولین بار در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر به واتساپ می آید.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا روز چهارشنبه در فیس بوک نوشت که آواتارها به واتس اپ می آیند. انتشار به دنبال یک آزمایش آزمایشی چند ماهه است که از اوایل تابستان در حال انجام است.

آواتار سه بعدی واتس اپ

آواتار سه بعدی واتس اپ

واتس اپ اعلام کرده است که کاربران می توانند از آواتارهای شخصی سازی شده به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنند یا از بین 36 استیکر شخصی سازی شده که نشان دهنده احساسات و حالات مختلف آنهاست، انتخاب کنند. استیکرهای آواتار در واتس اپ شبیه استیکرهای فوری Bitmoji یا Memoji اپل هستند.

سازنده این اپلیکیشن پیام رسان محبوب گفت:

“آواتار شما یک نسخه دیجیتالی از شما است که می تواند از میلیاردها مدل مو، ویژگی های صورت و ترکیب لباس های مختلف ایجاد شود.”

واتس‌اپ همچنین اعلام کرد که کاربران به مرور زمان بهبودهایی از جمله نور، سایه‌زنی و بافت‌های مدل مو را دریافت خواهند کرد.

کاربران می توانند پس از راه اندازی این ویژگی، آواتارهای خود را در قسمت تنظیمات واتس اپ ایجاد کنند. واتس اپ همچنین گزینه «استفاده از آواتار» را در تنظیمات عکس نمایه ارائه می دهد تا به کاربران اجازه دهد آواتار مجازی خود را به عنوان تصویر نمایه خود تنظیم کنند.

آیا شما طرفدار استفاده از آواتار مجازی برای عکس پروفایل خود هستید؟ یا از آن بیشتر به عنوان برچسب در پیام ها استفاده خواهید کرد؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا