اخبار فناوری

طراحی ZTE Axon 50 Ultra بر روی پوستر رسمی این گوشی پرچمدار فاش شده است.

شرکت چینی ZTE اخیراً شروع به انتشار تیزرهایی از گوشی پرچمدار آینده خود به نام Axon 50 Ultra کرده است. این دستگاه دومین گوشی این شرکت با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 پس از آن است Nubia Z50 Ultra در نظر گرفته شده است. به تازگی طراحی ZTE Axon 50 Ultra از طریق پوستر رسمی اختصاص داده شده به این گوشی هوشمند فاش شده است که با وجود جلوه جذاب آن، در مقایسه با Axon 40 Ultra عقب مانده است.

طراحی ZTE Axon 50 Ultra

تصاویر تیزر ZTE در شبکه اجتماعی Weibo او به اشتراک گذاشت که قصد خود را برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود در این چهارشنبه تایید می کند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، یکی از دستگاه هایی که در این رویداد به نمایش گذاشته می شود، تبلت جدید AxonPad 5G خواهد بود. علاوه بر این، ZTE همچنین Axon 50 Ultra را معرفی خواهد کرد که برخلاف سال های گذشته به مدل Nubia Z50 Ultra متعهد نیست.

در عوض، به نظر می رسد Axon 50 Ultra یک گام به عقب در طراحی نسبت به Nubia Z50 Ultra و Axon 40 Ultra باشد. قابل ذکر است که Axon 50 Ultra دوربین جلوی زیر نمایشگر ندارد. بنا به دلایلی، Axon 50 Ultra دارای یک پنل جلویی با یک سوراخ نمایشگر در مرکز صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین جلوی خود است. در نتیجه، Axon 50 Ultra دارای حاشیه های نه چندان نازکی در بالا و پایین صفحه نمایش خود است.

طراحی ZTE Axon 50 Ultra

طراحی ZTE Axon 50 Ultra

با این حال، Axon 50 Ultra دارای صفحه نمایش خمیده با لبه های افقی صاف، مشابه Nubia Z50 Ultra و Axon 40 Ultra خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود که Axon 50 Ultra از یک چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 135 واتی بهره می برد.این تلفن ارتباطات ماهواره ای دو طرفه را ارائه می دهد که هوآوی اخیراً با سری P60 و Watch Ultimate معرفی کرده است. این ویژگی به ماهواره های BeiDou گره خورده است، بنابراین حتی با عرضه جهانی Axon 50 Ultra، این ویژگی احتمالا در انحصار چین باقی خواهد ماند.

نظر شما در مورد طراحی ZTE Axon 50 Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا