اخبار فناوری

ساعت هوشمند Huawei WATCH Ultimate با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای در کنار سری P60 معرفی شده است

هواوی اخیرا با انتشار پوستری اعلام کرد که قصد دارد مدل جدید ساعت هوشمند خود با نام WATCH Ultimate را عرضه کند. رویداد معرفی محصول آینده این شرکت در تاریخ 23 مارس / 3 آوریل رونمایی خواهد شد. Huawei WATCH Ultimate سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند هواوی است که از عملکرد ارتباط ماهواره‌ای مستقل پشتیبانی می‌کند و نقطه عطفی دیگر برای این برند به ارمغان می‌آورد. در مراسم رونمایی از این محصول شاهد معرفی گوشی های هوشمند سری هواوی باشید P60 و ما نیز گوشی تاشو میت ایکس 3 خواهیم بود.

Huawei WATCH ساعت متصل نهایی

WATCH Ultimate در واقع یک ساعت هوشمند پرچمدار از یک برند چینی است. این مدل پس از غلبه بر مشکلات فنی که منجر به اجرای موفقیت آمیز اپلیکیشن Piercing to the Sky در این ساعت هوشمند شد، توسط هوآوی عرضه شد. این برنامه امکان ارتباط ماهواره ای از طریق ساعت هوشمند را ارائه می دهد.

بعلاوه او باند، مدیر عامل Huawei Terminal BG، این ساعت پرچمدار فصل جدیدی را در ارتباط با پوشیدنی های هوشمند به عموم مردم باز خواهد کرد. WATCH Ultimate با پیشرفت های قابل توجهی ارائه می شود که تجربه حرفه ای را چه در کوه و چه در دریا ارائه می دهد.

Huawei WATCH ساعت متصل نهایی

Huawei WATCH ساعت متصل نهایی

Huawei WATCH Ultimate طراحی محکمی دارد و از نردبان قاب کاملاً کاربردی استفاده می کند. این ساعت هوشمند با شعار «همین حالا شروع کنید» به همراه نقاط اتصال ماهواره ای برای پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای تبلیغ می شود. همچنین این احتمال وجود دارد که این ساعت هوشمند عمر باتری طولانی تری داشته باشد تا با چشم انداز عملکردی خود همراه شود.

با این حال، Watch Ultimate ممکن است تنها نوع ویژه Watch 4 Pro باشد که در مقایسه با این مدل فقط از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

هنوز بسیاری از جزئیات درباره Huawei WATCH Ultimate ناشناخته است. در حال حاضر، اطلاعات قیمت و در دسترس بودن این ساعت هوشمند مشخص نیست. با این حال، شمارش معکوس برای رویداد معرفی محصول از 23 مارس آغاز شد.

نظر شما در مورد ساعت متصل Huawei WATCH Ultimate چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا