اخبار فناوری

تاریخ معرفی گوشی تاشو وان پلاس احتمالا نیمه دوم تابستان ۱۴۰۲ است

مدت زیادی است که درباره دستگاه تاشو وان پلاس گزارش‌هایی می‌شنویم. پیش از این به صورت رسمی تایید شد که تایستان ۱۴۰۲ باید منتظر رونمایی از آن باشیم. به تازگی منبعی قابل اعتماد می‌گوید که تاریخ معرفی گوشی تاشو وان پلاس احتمالا نیمه دوم تابستان ۱۴۰۲ است.

تاریخ معرفی گوشی تاشو وان پلاس

در توییتی از Max Jambor می‌بینیم دستگاه تاشو وان پلاس احتمالا ماه آگست ۲۰۲۳ رونمایی شود. ماه آگست شامل اواخر مرداد و اوایل شهریور است. پس باید گفت که نیمه دوم سال تابستان ۱۴۰۲ برای رونمایی از این محصول در نظر گرفته شده است.

تاریخ احتمالی معرفی وان پلاس فولد

تاریخ احتمالی معرفی وان پلاس فولد

هر چند هنوز به صورت رسمی تاریخ رونمایی گوشی تاشوهای ۲۰۲۳ سامسونگ مشخص نشده است اما به صورت سنتی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این محصولات نیز در بازه زمانی مشابه رونمایی شوند.

سال گذشته در گزارشی عنوان شد که وان پلاس درحال کار بر روی گوشی تاشو خود با فرم طراحی مشابه با اوپو Find N است. البته شاید فکر کنید، حالا که نسل جدید گوشی تاشو اوپو معرفی شده احتمالا باید دستگاه به‌روزتر به عنوان الگوی طراحی محصول وان پلاس قرار بگیرد.

حقیقت این است که ۲ ماه پیش گزارشی داشتیم و می‌گفت گوشی تاشو وان پلاس نسخه ری‌برند شده Oppo Find N2 نخواهد بود.

به هر حال هنوز اطلاعات دقیقی درباره محصول جدید وان پلاس که در دسته تاشوها ارائه می‌شود نداریم. با این حال انتظار شباهت‌های قابل‌توجهی با محصولات اوپو وجود دارد، چرا که شرکت مادر این ۲ برند یکی است.

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی از گوشی تاشو اوپو هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/04/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا