اخبار فناوری

پتنت سامسونگ برای ساعت هوشمند با پروژکتور داخلی

از زمان معرفی، ساعت‌های هوشمند راه طولانی را طی کرده‌اند و سامسونگ همواره سعی کرده در این زمینه نوآوری کند. اخیرا پتنتی توسط این شرکت به ثبت رسیده و در آن از امکان ساخت ساعت گلکسی با پروژکتور یکپارچه صحبت شده است. در حالی که پتنت سامسونگ برای ساعت هوشمند با پروژکتور داخلی بسیار جذاب است، توجه داشته باشید که این ایده ها همیشه به محصول نهایی نمی رسند.

ایده یک ساعت هوشمند با پروژکتور داخلی

طبق پتنت سامسونگ، پروژکتور داخلی این ساعت هوشمند در داخل بند ساعت قرار می گیرد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این طراحی کار با ساعت هوشمند را برای کاربرانی که دائما در حال حرکت هستند، ساده و راحت می کند.

این پتنت همچنین نشان می دهد که این ساعت دارای حسگرهای مختلفی خواهد بود که قادر به تشخیص سطوح و تغییر خودکار فوکوس و جهت تصویر نمایش داده شده است.

نمودار موجود در پتنت همچنین تعدادی لنز و LED را نشان می دهد که در دو ردیف چیده شده اند تا به پروژکتور داخلی گلکسی واچ اجازه دهد تا تصویر را بدون هیچ گونه اعوجاجی روی مچ قرار دهد. با این حال، ممکن است لازم باشد مچ دست شما کاملاً صاف باشد تا تصویر به درستی نمایش داده شود.

سامسونگ سعی می کند استفاده از آن را با توضیحات دقیق در این پتنت محدود نکند. این شرکت می گوید:

“اطلاعات نمایش داده شده توسط پروژکتور ممکن است با اطلاعات نمایش داده شده روی صفحه دستگاه متفاوت باشد.”

به عنوان مثال، می تواند یک راه مفید برای مشاهده ویدیوی ارسال شده از طریق یک پیام رسان باشد. شاید با افزودن ماژول دوربین به ساعت، حتی امکان برقراری تماس تصویری نیز وجود داشته باشد.

البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست و تنها چیزی که می دانیم این است که این ایده در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ وجود دارد. نظرت راجع به این ایده چیه؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا