اخبار فناوری

تصاویر منتسب به اچ تی سی U23 Pro را ببینید

اواسط این هفته در مایفون مگ خواندیم که اچ تی سی یو ۲۳ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ رصد شده است. پیش از این نیز سری U اچ‌تی‌سی با تراشه سری ۷ کوالکام عرضه شده بود. اگر دوست دارید بدانید این دستگاه میان‌رده HTC چه ظاهری دارد، خبر خوبی برای شما داریم. در این مطلب می‌توانید تصاویر منتسب به اچ تی سی U23 Pro را ببینید.

اچ تی سی U23 Pro

طبق ترند طراحی جدید بازار و محصولات اخیر برند تایوانی HTC، اینجا هم جزیره دوربین مستطیلی را می‌بینیم. جزیره‌ای که ۴ دوربین را در خود جای داده و فلاش LED هم در کنار آنهاست.

HTC U23 Pro

HTC U23 Pro

عبارت ” 108MP OIS – AI Quad Camera” روی این برجستگی درج شده است. مشخصا به معنای آن خواهد بود که حسگر دوربین اصلی رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. این حسگر پشت لنزی با فناوری لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS قرار خواهد داشت.

استفاده از هوش مصنوعی (AI) در این مجموعه ۴ دوربین نیز ادعا شده است. درباره جزئیات مشخصات ۳ دوربین دیگر و حتی دوربین سلفی این گوشی اطلاعاتی نداریم اما بعید نیست که ۱ دوربین فوف عریض با ۲ دوربین ماکرو و عمق‌سنج در کنار دوربین اصلی قرار بگیرند.

تراشه استفاده شده در این دستگاه متاسفانه جدیدترین تراشه کوالکام نیست. در حال حاضر جدیدترین محصول سری ۷ تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام را اسنپدراگون ۷ نسل ۲ تشکیل می‌دهد اما HTC تصمیم دارد محصول خود را با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ رونمایی نماید.

خبر خوب اما این است که اندروید ۱۳ به صورت پیش فرض در این دستگاه حضور دارد. هر چند این یک امر بدیهی برای دستگاهی است که در این بازه زمانی رونمایی می‌شود اما خب هنوز دستگاه‌هایی داریم که با اندروید ۱۲ رونمایی می‌شوند.

باتری ۴۶۰۰ میلی‌امپری عنوان شده برای این دستگاه آنقدرها بزرگ نیست و کمی با استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپری اکثر محصولات اندرویدی فاصله دارد اما می‌تواند احتمال استفاده از شارژ سریع قابل قبول را بالاتر ببرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید HTC برای سال ۲۰۲۳ هستید؟ از نظر طراحی آن را می‌پسندید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/04/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-u23-pro-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا