اخبار فناوری

تاریخ معرفی وان پلاس Open احتمالا 7 شهریور خواهد بود: وان پلاس 12 در اواخر پاییز

وان پلاس درحال آماده‌شدن برای به پایان رساندن یک سال موفق است. پرچمدار فعلی این شرکت، OnePlus 11، درحال‌حاضر یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در رنج قیمتی خود است. اما تابستان امسال و با معرفی اولین گوشی تاشو، این شرکت به چیزی بزرگتر می‌اندیشد. درحالی‌که ما رندرهایی از گوشی تاشو وان پلاس را دیده‌ایم و حتی گفته می‌شود نام رسمی آن نیز OnePlus Open خواهد بود، اکنون گزارش‌هایی مبنی‌بر معرفی رسمی این دستگاه در تاریخ 29 آگوست/7 شهریور به‌گوش می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که گوشی پرچمدار آینده OnePlus 12 نیز در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد.

تاریخ معرفی وان پلاس Open

این خبر از سوی افشاگر Max Jambor منتشر می‌شود و تأیید می‌کند که گوشی تاشو وان پلاس در اواخر ماه آگوست معرفی خواهد شد. درحالی‌که گوشی تاشو وان پلاس تا چندی پیش با نام OnePlus V Fold شناخته می‌شد، به‌نظر می‌رسد که این نام‌گذاری می‌تواند تغییر کند و در زمان رونمایی رسمی به‌عنوان OnePlus Open شناخته می‌شود.

با اشاره به گوشی پرچمدار آینده OnePlus 12 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، Jambor ادعا می‌کند که رونمایی از این گوشی در ماه دسامبر در چین به اجرا در خواهد آمد. تاکنون رندرهای طراحی و برخی مشخصات اولیه این دستگاه به بیرون درز کرده است. ازنظر ظاهری، این گوشی کاملاً شبیه به OnePlus 11 به‌نظر می‌رسد، اما تغییراتی در آن دیده می‌شود که قابل‌توجه‌ترین آن استفاده از لنز پریسکوپی دوربین برای اولین بار در یک گوشی وان پلاس است.

تاریخ معرفی وان پلاس Open

تاریخ معرفی وان پلاس Open

اکنون که می‌دانیم این دستگاه‌ها چگونه خواهند بود و گزارش‌هایی از مشخصات آن‌ها شنیده‌ایم، مهم‌ترین مؤلفه در اینجا قیمت است که به‌ویژه برای گوشی تاشوی آینده بسیار مهم است. درحالی‌که سامسونگ تسلط خود را بر بازار تاشو در ایالات‌متحده حفظ کرده است، ما شاهد ورود قابل‌توجهی از رقبا هستیم که به‌دنبال ربودن سهام شرکت کره‌ای در این بخش هستند. بنابراین، اگر همه چیز درست باشد، OnePlus می‌تواند عنوان بهترین گوشی هوشمند تاشو امسال را از آن خود کند.

نظر شما درباره تاریخ معرفی وان پلاس Open و وان پلاس 12 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/14/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-7-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D8%AE/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا