اخبار فناوری

تاریخ رونمایی و طراحی ردمی Pad Pro به اشتراک گذاشته شد

تاریخ رونمایی تبلت ردمی Pad Pro به اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه به همراه Redmi Turbo 3 در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ماه) معرفی خواهد شد.‌ این سومین تبلت ردمی پس از Redmi Pad و Redmi Pad SE خواهد بود.

تاریخ رونمایی ردمی Pad Pro مشخص شد: ۲۲ فروردین

همان‌طور که در تصویر منتشر شده، قابل مشاهده است، ردمی پد پرو از لوازم جانبی مانند صفحه کلید و قلم پشتیبانی می‌کند. یک لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. در لبه های پایینی و بالایی فریم، چهار اسپیکر تعبیه شده است. این محصول از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه USB Type-C بهره می‌برد. Redmi Pad Pro در رنگ های مشکی، سفید و بنفش روشن به دست کاربران خواهد رسید.

طراحی Redmi Pad Pro

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات این تبلت آینده ردمی را به اشتراک گذاشته است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K و رفرش ریت بالا خواهد بود. باتری این تبلت ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. Redmi Pad Pro با برخورداری از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری HyperOS به دست کاربران می‌رسد. ادعا شده است که این محصول از تراشه‌ای ۴ نانومتری برخوردار بوده؛ که امتیاز ۶۵۰,۰۰۰ را در بنچمارک AnTuTu ثبت می‌کند. متأسفانه سایر اطلاعات ردمی پد پرو به بیرون درز نکرده است.

ردمی پد پرو به عنوان اولین تبلت پوکو راهی بازار جهانی می‌شود؟

اکثر گوشی های پوکو که تاکنون معرفی شده‌اند، نسخه ری‌برند شده یا بهینه‌سازی شده دستگاه های ردمی هستند. گزارش ها حاکی از آن است که ردمی توربو ۳ با نام پوکو اف ۶ راهی بازار جهانی خواهد شد. به نظر می‌رسد که Redmi Pad Pro نیز ممکن است به عنوان اولین تبلت پوکو در بازار جهانی معرفی شود.

یک تبلت پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG در میان داده های گواهینامه EEC مشاهده شده است. هفته گذشته نیز یک قلم با برند پوکو از سوی گواهینامه FCC تایید شد. احتمالا این قلم برای تبلت پوکو استفاده می‌شود. با وجود آنکه هنوز هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد، اما انتظار داریم که ردمی پد پرو با برند پوکو راهی بازار جهانی شود.

اولین تبلت پوکو در راه است

نظر شما چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/07/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-pad-pro-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا