اخبار فناوری

تاریخ رونمایی وان پلاس Ace 3V مشخص شد: ۲ فروردین

تاریخ رونمایی وان پلاس Ace 3V رسماً مشخص شده است. این تلفن هوشمند در روز پنجشنبه، ۲۱ مارس (دوم فروردین)، و در کشور چین معرفی می‌شود. در چند روز گذشته، برخی از ویژگی های این گوشی از طریق تیزر های مختلف، منتشر شده بود.

طراحی و تاریخ رونمایی وان پلاس Ace 3V رسماً به اشتراک گذاشته شد

وان پلاس Ace 3V از تراشه جدید اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ بهره می‌برد. این چیپست در رویدادی که امروز برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. این تراشه حداکثر از ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند. از نظر طراحی ظاهری این گوشی با مدل قبلی کاملا متفاوت است. لنز های دوربین OnePlus Ace 3V به طور عمودی و زیر یکدیگر قرار گرفته است. دکمه فیزیکی هشدار در سمت چپ فریم دستگاه دیده می‌شود. این تلفن هوشمند در رنگ های بنفش، مشکی و احتمالا سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

OnePlus Ace 3V

به جز اطلاعات مذکور، سایر جزئیات OnePlus Ace 3V به طور رسمی تأیید نشده است. اما شایعه شده که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی IMX890 و لرزشگیر اپتیکال) داشته و دوربین اولتراواید به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین دیگر از نوع ماکرو بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. وان پلاس برای دوربین سلفی Ace 3V به سراغ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی رفته است.

انتظار می‌رود که عمر باتری این گوشی، بهتر از OnePlus 12 باشد. شایعات نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3V به طور پیش‌فرض از رابط کاربری OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار باشد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند با نام OnePlus Nord CE 4 در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

تصویر زنده OnePlus Ace 3V رنگ بنفش این گوشی را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/18/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-3v-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا