اخبار فناوری

تاریخ رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دوم آبان ماه خواهد بود

کوالکام در حال آماده شدن برای رونمایی از تراشه پرچمدار آینده خود است. هم اکنون می‌دانیم که تاریخ رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بیست و چهارم اکتبر (۲ آبان) است. این چیپست در رویداد Snapdragon Summit معرفی خواهد شد و قرار است که نیروی پردازشی بسیاری از گوشی های هوشمند پریمیوم را تأمین کند.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در رویداد آینده کوالکام رونمایی خواهد شد

غول تولیدکننده تراشه، یعنی کوالکام، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تاریخ رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و رویداد Snapdragon Summit را به اشتراک گذاشت. این کنفرانس در مائوئی، هاوایی برگزار می شود و همچنین به صورت آنلاین نیز پخش خواهد شد. هشتمین اجلاس سالانه کوالکام در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. این یک رویداد سه روزه است که تا ۲۶ اکتبر ادامه خواهد داشت.

رویداد Snapdragon Summit

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، رویداد Snapdragon Summit در تاریخ ۲۴ اکتبر (ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت محلی) آغاز خواهد شد. در این رویداد تراشه Snapdragon 8 Gen 3 معرفی می‌شود. این چیپست، نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی های پرچمدار نسل بعدی اندرویدی را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تراشه در دو نسخه متفاوت عرضه شود. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از رم LPDDR5T پشتیبانی کرده و در دو نسخه ۳ و ۴ نانومتری توسط TSMC تولید می‌شود.

انتظار می‌رود که که تراشه پرچمدار آینده کوالکام، دارای پردازنده گرافیکی Adreno 750 باشد. پردازنده مرکزی این چیپست نیز دارای ساختار ۱+۳+۳+۲ خواهد بود. هسته های به کار گرفته شده در اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همان هسته های ارتقاء یافته ARM هستند که هم اکنون، بهره‌وری و عملکرد بهتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه مایفون مگ بمانید، زیرا که به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در دو مدل ۳ و ۴ نانومتری عرضه خواهد شد؟

نظر شما درباره Snapdragon 8 Gen 3 چیست؟ آیا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ با ۴ هسته Cortex-X4 می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به نماینده کوالکام داشته باشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/17/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B3-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A2%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا