اخبار فناوری

به شیائومی ۱۴ پرو سلام کنید

دو هفته پیش و با انتشار تصویر قاب محافظ Xiaomi 14 Pro تا حدودی طراحی این پرچمدار جدید دنیای اندروید را دیدیم. به تازگی رندرهای باکیفیتی از یک منبع قابل اعتماد منتشر شده که نگاه نزدیک‌تر و باکیفیت‌تری به طراحی احتمالی شیائومی ۱۴ پرو را ارائه می‌دهد.

رندرهای غیررسمی شیائومی ۱۴ پرو

برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که ممکن است تا پایان ماه جاری میلادی گوشی‌های پرچمدار سری 14 شیائومی معرفی شوند. با این‌که هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی این محصول نداریم و قطعا این تاریخ زودتر از ۲ آبان و رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیست، اما رندرهای باکیفیتی از طراحی این پرچمدار جدید Xiaomi منتشر شده است.

رندر منتسب به شیائومی ۱۴ پرو

رندر منتسب به شیائومی ۱۴ پرو

بر اساس این رندرها باید گفت که شیائومی 14 پرو دارای طراحی مشابه شیائومی 13 پرو است اما تغییرات قابل توجهی را ارائه می دهد. این تغییرات شامل صفحه نمایش مسطح به جای نمونه دولبه خمیده نسل پیش و ارتقاء از دوربین سه‌گانه اصلی به دوربین چهارگانه است.

در این گزارش آمده که شیائومی ۱۴ پرو دارای ابعاد 161.6 در 75.3 در 8.7 میلی متر خواهد بود که در مقایسه با ابعاد 162.9 در 74.6 در 8.4 میلی متر شیائومی ۱۳ پرو باید بگوییم نسل جدید عرض و ضخامت بیشتری دارد اما قد آن کوتاه‌تر شده است. این قابل پیش‌بینی بود چرا که حذف نمایشگر دولبه خمیده به افزایش عرض و کاهش حاشیه‌های نمایشگر به کاهش قد گوشی منجر می‌شود.

شیائومی 13 پرو دارای یک پنل AMOLED در اندازه ۶.۷۳ اینچ و با لبه‌های خمیده است. شایعات می‌گویند که شیائومی 14 پرو، با صفحه نمایش کمی کوچکتر 6.6 اینچی با طراحی مسطح عرضه خواهد شد.

روی لبه‌های دستگاه می‌توانید یک سیستم بلندگوی دوگانه، کلید تنظیم صدا، کلید پاور، پورت USB-C، میکروفون و اسلات سیم‌کارت پیدا کنید. با این حال، این رندرها میکروفون دیگر و یا فرستنده مادون‌قرمز را نشان نمی‌دهند. معمولاً انتظار می‌رود این موارد در لبه بالایی دستگاه‌های پرچمدار شیائومی قرار بگیرند.

گزارش هایی وجود داشت که ادعا می‌کرد این دستگاه دارای فریمی از جنس آلیاژ تیتانیوم خواهد بود، اما گزارش جدید چیزی در مورد آن بیان نمی کند.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای Xiaomi 14 Pro جذاب است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/13/%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا