اخبار فناوری

به‌روزرسانی Galaxy S21 FE One UI 5.0 به زودی: به‌روزرسانی اندروید ۱۳ سامسونگ

سامسونگ به تازگی نسخه پایدار One UI 5.0 را برای اکثر گوشی های پرچمدار خود از جمله سری گلکسی S22 منتشر کرده است. کاربران Galaxy S21 FE آنها انتظار دارند این آپدیت در اختیار آنها نیز قرار گیرد. کاربران این گوشی هوشمند فرصتی برای آزمایش نسخه بتا رابط کاربری نداشته اند. اما اکنون خبرهای خوبی وجود دارد. گفته می‌شود که به‌روزرسانی One UI 5.0 به زودی برای گلکسی S21 FE عرضه می‌شود.

به روز رسانی UI 5.0 برای Galaxy S21 FE ماه آینده منتشر خواهد شد

رد پای به روز رسانی به UI 5.0 Galaxy S21 FE در سرورهای سامسونگ یافت شد. این آپدیت مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.سامسونگ تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده و هیچ تایید رسمی مبنی بر انتشار این آپدیت وجود ندارد. اما برخی منابع ادعا می کنند که به روز رسانی One UI 5.0 برای S21 FE ماه آینده ارائه می شود. اخیرا سامسونگ کارهای خوبی در زمینه به روز رسانی نرم افزار انجام داده است. این شرکت متعهد به ارائه چهار به‌روزرسانی اندروید برای Galaxy S21 FE شده است.

مانند GSM Arena گوشی هوشمند مورد بحث به طور پیش فرض به نسخه دوازدهم اندروید مجهز شده است. بنابراین آپدیت One UI 5.0 UI اولین آپدیت بزرگ این دستگاه است و انتظار داریم پس از دریافت اندروید 13 حداقل سه نسخه اندروید آینده برای این دستگاه منتشر شود. نسخه Fan Edition گوشی های هوشمند سامسونگ در بین بسیاری از کاربران محبوبیت دارد. با این حال، سامسونگ تصمیم گرفته است بیشتر بر روی پرچمداران سری گلکسی S22 و گوشی های هوشمند تاشو تمرکز کند. Galaxy S22 FE برای لغو

آیا مشخصات سامسونگ گلکسی اس 21 FE را به خاطر دارید؟

Galaxy S21FA در ژانویه 2022 معرفی شد.این گوشی هوشمند قدرت پردازش مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 888 تامین می کند و گران ترین نسخه آن به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. سه لنز دوربین در پشت S21 FE قابل مشاهده است. دوربین اصلی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f1.8 است. دوربین فوق عریض این دستگاه وضوح 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم از نوع تله فوتو (با زوم اپتیکال 3 برابر) و وضوح 8 مگاپیکسل است.

نسخه جدید Samsung Galaxy S21 FE با پردازنده میان رده وارد بازار می شود

آیا تا به حال One UI 5.0 را تجربه کرده اید؟ نظر شما در مورد رابط کاربری جدید سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا