اخبار فناوری

اینستاگرام ویژگی کانال را در دسترس همه کاربران قرار داد

اوایل این ماه، واتس اپ ویژگی جدید Channels را معرفی کرد که برای کسانی که از تلگرام استفاده می‌کنند، یک ویژگی آشناست و دقیقاً به همان صورت عمل می‌کند. این ویژگی همچنین هفته گذشته برای کاربران واتس اپ منتشر شد. حال، به‌نظر می‌رسد متا قصد دارد تا این قابلیت را برای تمامی پلتفرم‌های خود ارائه کند، چراکه امروز اینستاگرام نیز ویژگی کانال را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

ویژگی کانال اینستاگرام

همان‌طور که متا در یک پست وبلاگی اعلام کرده، کانال‌های پخش در اینستاگرام اکنون در سطح جهانی در دسترس می‌باشند. پیش از این، این ویژگی برای تعداد کمی از کاربران در برخی مکان‌ها مانند هند و برزیل در دسترس بود و درست مانند واتس اپ، از این کانال‌ها می‌توان برای پخش سریع پیام‌ها به افراد دیگر در شبکه اجتماعی استفاده کرد.

متا در یک بیانیه رسمی آورده است: «امروز ما درحال گسترش کانال‌های پخش اینستاگرام در سطح جهانی هستیم و به میلیون‌ها سازنده راه جدیدی برای تعامل مستقیم با فالوورهای خود ارائه می‌کنیم. ما همچنین چند کانالی را که درحال‌حاضر در هند به‌صورت زنده هستند را برجسته می‌کنیم که می‌توانید انتخاب کنید تا به آن‌ها بپیوندید.»

ویژگی کانال اینستاگرام

ویژگی کانال اینستاگرام

به‌گفته‌ی متا، ویژگی کانال یک «ابزار پیام‌رسانی یک به چند» است که سازندگان می‌توانند از آن برای اشتراک‌گذاری متن، ویدیو و عکس با همه دنبال‌کنندگان خود به‌طور همزمان استفاده کنند. این ویژگی همچنین از یادداشت‌ها و نظرسنجی‌های صوتی پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. فقط سازندگان کانال‌ها می‌توانند در آن‌ها پیام ارسال کنند، درحالی‌که دنبال‌کنندگان می‌توانند به محتوا واکنش نشان داده و در نظرسنجی‌ها رأی دهند.

متا توضیح می‌دهد که وقتی سازنده به کانال‌ها دسترسی پیدا کند و اولین پیام را از صندوق ورودی اینستاگرام خود ارسال کند، دنبال‌کنندگان او یک نوتیفیکیشن برای پیوستن به کانال دریافت می‌کنند. اگرچه هر کسی می‌تواند به محتوای یک کانال دسترسی داشته باشد، فقط کسانی که آن را دنبال می‌کنند اعلان‌هایی درباره محتوای جدید دریافت خواهند کرد.

علاوه‌بر گسترش جهانی ویژگی کانال‌های اینستاگرام، متا همچنین ابزارهای مشارکتی جدیدی را برای سازندگان در اینستاگرام معرفی کرده است. برای دریافت ویژگی‌های جدید، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید.

نظر شما درباره انتشار جهانی ویژگی کانال اینستاگرام چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/16/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3-%D9%87%D9%85%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا