اخبار فناوری

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds FE کاملا لو رفت

به نظر می‌رسد سامسونگ یک رویداد تمام FE خواهد داشت. ایربادز، تبلت و گوشی جدید در سری FE در راه است. به تازگی ایربادز سامسونگ Galaxy Buds FE کاملا لو رفته و تقریبا همه چیز را درباره آن به ما می‌گوید.

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds FE

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds FE طی چند روز گذشته لو رفته بود و امروز تقریباً تمامی تصاویر تبلیغاتی آن به بیرون درز کرده است. با این گزارش، تقریبا چیزی وجود ندارد که ما درباره هدفون‌های بی‌سیم Fan Edition سامسونگ ندانیم.

سامسونگ Galaxy Buds FE

سامسونگ Galaxy Buds FE

انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy Buds FE را ماه آینده همراه با گلکسی اس ۲۳ اف‌ای، گلکسی تب اس ۹ اف‌ای و گلکسی اسمارت تگ ۲ عرضه کند. هدفون بی‌سیم آتی به جای درایور دوگانه، یک درایور صوتی واحد دارند. همان فناوری که در Galaxy Buds 2 و Galaxy Buds 2 Pro استفاده شده بود. این محصول صوتی سامسونگ همچنین دارای سه میکروفون در هر هدفون و ANC (حذف نویز فعال) است.

گلکسی بادز اف‌ای ممکن است فقط در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه شود، اما رنگ بدنه کیس شارژر هر دو انتخاب سفید است. مشخص نیست که آیا کیس این هدفون را می توانید به صورت بی سیم شارژ کنید یا خیر، اما دارای درگاه شارژ USB نوع C هست.

ایربادز جدید سامسونگ همچنین دارای امکان سوئیچ خودکار هستند. به این معنی که اگر با چند دستگاه سامسونگ جفت شده باشد، در لحظه صدای آن دستگاهی که در حال پخش موسیقی است، را پخش می‌کند.

گلکسی Buds FE همچنین دارای SmartThings Find است که برای پیدا کردن آن‌ها می‌تواند مفید باشد. ویژگی‌های دیگری که می توانیم انتظار داشته باشیم عبارتند از: گواهی IP برای مقاومت در برابر آب، بلوتوث 5.3، کدک های AAC و SSC و پشتیبانی از اکولایزر.

گزارش قبلی ادعا کرده بود که Galaxy Buds FE در ایالات متحده 99.99 دلار و در کشورهای اروپایی 89.99 یورو قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره گلکسی بادز اف‌ای چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/22/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-galaxy-buds-fe-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا