اخبار فناوری

اپل واچ اولترا ۲ با تراشه Apple S9 و نمایشگر ۳۰۰۰ نیتی رسما معرفی شد + کربن‌خنثی

پس از رونمایی از اپل واچ سری ۹ و آشنایی با آن در مایفون مگ، چیز زیادی برای اپل واچ اولترا ۲ باقی نمی‌ماند. رویداد اپل تمرکز ویژه‌ای روی Apple Watch Series 9 گذاشت و همان موارد را با Apple Watch Ultra 2 تکرار کرد. باید بدانید که اپل واچ اولترا ۲ با تراشه Apple S9 و نمایشگر ۳۰۰۰ نیتی رسما معرفی شده و آن هم کربن‌خنثی است.

اپل واچ اولترا ۲ با تراشه Apple S9

اپل جدیدترین ساعت هوشمند پرچمدار خود را به نام Apple Watch Ultra 2 معرفی کرده است. طراحی Ultra 2 کاملاً شبیه به نسل اول Apple Watch Ultra است. این یعنی بیشتر ارتقاها در داخل محصول هستند.

در حالی که سخت‌افزار Ultra شاهد ارتقاء بوده است، برخی از بزرگترین تغییراتی که کاربران اپل واچ در سال جاری مشاهده خواهند کرد، با watchOS 10 همراه خواهد بود که ویجت‌ها، آیکون‌های برنامه‌های بازطراحی شده و ویژگی‌های جدید نقشه‌برداری و دوچرخه‌سواری را به رابط ساعت می‌آورد.

تراشه اپل S9 قطعا می‌تواند بازیگر اصلی ارتقا اپل واچ Ultra 2 باشد. تراشه‌ای که با تراشه UWB نسل ۲ همراه می‌شود تا قابلیت‌های تازه‌ای به شما بدهد. برای مثال این ساعت هوشمند از پردازش Siri روی دستگاه بهره می‌برد. همچنین می‌تواند آیفون شما را پیدا کند یا وقتی نزدیک هوم‌پاد می‌شوید، منو پخش صوتی را باز کند.

نمایشگر این ساعت هوشمند به رکورد ۳۰۰۰ نیت روشنایی می‌رسد. برای استفاده زیر نور خورشید این روشنایی واقعا عالی محسوب می‌شود.

حداکثر روشنایی اپل واچ اولترا ۲

حداکثر روشنایی اپل واچ اولترا ۲

اپل واچ اولترا ۲ به مانند اپل واچ سری ۹ از ژست حرکتی دابل تپ بهره می‌برد. این ژست جدید با دوبار ضربه زدن نوک انگشت‌های اشاره و شصت یک دست بهم دیگر انجام می‌شود و برای کنترل ساعت هوشمند اپل با یک دست، عالی محسوب می‌شود.

قیمت اپل واچ اولترا ۲ چند است؟

اپل واچ اولترا ۲ با اتصال GPS و سولار (ارتباط مخابراتی) با قیمت ۷۹۹ دلار برای مدل پایه عرضه می شود.

نظر شما درباره Apple Watch Ultra 2 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/12/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%DB%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-apple-s9-%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B3%DB%B0/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا