اخبار فناوری

اپل می تواند نمایشگر میکرو ال ای دی ال جی را برای اپل واچ انتخاب کند

تغییر صفحه نمایش میکرو LED در ساعت های هوشمند ممکن است تصمیمی غیرقابل انکار به نظر برسد. اینکه چه زمانی پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان به این فناوری مجهز می‌شود و کدام برند پنل نمایشگر آن را ارائه می‌کند، می‌تواند سوال مهمی باشد. در آخرین گزارش ها متوجه شدیم که اپل ممکن است صفحه نمایش microLED ال جی را برای اپل واچ انتخاب کند.

نمایشگر LG microLED

دیروز برای شما در Tranji درباره ساعت های گلکسی سامسونگ نوشتیم، شاید سال آینده با آن نمایشگر میکرو ال ای دی برخی معتقدند اپل از همان صفحه نمایش microLED سامسونگ برای سری های بعدی ساعت های خود استفاده خواهد کرد. با این حال، آخرین گزارش همچنین LG Display را در ترکیب قرار داده است.

یک منبع صنعتی ادعا می کند که LG Display در حال آماده شدن برای تولید نمایشگرهای microLED با اندازه کوچک است. تولید این پنل ها احتمالا از نیمه دوم سال 2024 آغاز خواهد شد، بر اساس این گزارش، اولین اپل واچ با نمایشگر میکرو LED می تواند در سال 2025 وارد بازار شود.

البته این در تضاد با گزارش اخیر در مورد تولید صفحه نمایش microLED سامسونگ است، زیرا تحلیلگران معتقدند محصولات کره ای با پوشش آبی اوایل سال آینده آماده خواهند شد.

به خاطر داشته باشید که ممکن است سامسونگ قبل از ارائه نمایشگرهای MicroLED خود به اپل از این فناوری برای سری Galaxy Watch خود استفاده کند. علاوه بر این، اپل دوست دارد زنجیره های تامین خود را متنوع کند، بنابراین به احتمال زیاد با هر دو شرکت همکاری می کند و در سال 2025 یک ساعت هوشمند با پنل میکرو ال ای دی معرفی می کند.

نظر شما چیه؟ ما در ابتدای سال 2023 هستیم و اگر این اتفاق در سال 2025 رخ دهد، هنوز با آن فاصله داریم. شاید سال آینده (2024) سامسونگ این فناوری را برای ساعت های گلکسی خود ارائه کند، اما هیچ چیز قطعی نیست.

ساعت‌های گلکسی سامسونگ ممکن است سال آینده یک نمایشگر microLED دریافت کنند

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا