اخبار فناوری

مانیتور Xiaoxin 24 FHD لنوو با رفرش ریت ۱۰۰ هرتزی معرفی شد

مانیتور Xiaoxin 24 FHD لنوو با رفرش ریت نسبتاً بالای ۱۰۰ هرتزی در چین معرفی شد. این محصول فریم ۲ میلی متر و ضخامت ۶.۹ میلی متری دارد. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به ویژگی ها و مشخصات این مانیتور بیندازیم.

مانیتور Xiaoxin 24 FHD لنوو با قیمتی معادل ۸۵ دلار عرضه می‌شود

مانیتور Xiaoxin 24 FHD لنوو محتوای واضحی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این محصول در اپلیکیشن های گیمینگ نیز رفرش ریت بالایی را ارائه می‌کند. جدیدترین مانیتور معرفی شده از سوی لنوو دارای پنل ۲۳.۸ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت است. این مانیتور ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش داده و ار قابلیت DC dimming برخوردار است. Xiaoxin 24 FHD دارای دو درگاه HDMI و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا است، که در پایه مانیتور تعبیه شده اند. با درگاه های HDMI این محصول می‌توانید مانیتور دیگری را به مانیتور اصلی خود لینک کنید.

Lenovo Xiaoxin 24 FHD

ممکن است گاهی نیاز به جابجایی و حمل مانیتور خود پیدا کنید. قطعا این موضوع کار آسانی نیست. لنوو برای آسان تر کردن این امر از یک براکت با قابلیت مونتاژ سریع استفاده کرده است. براکت استفاده شده در مانیتور جدید این کمپانی به راحتی قابل باز شدن و اسمبل شدن است. با توجه به این ویژگی، شما خواهید توانست به راحتی مانیتور ۲۴ اینچی لنوو خود را (که از براکت بزرگی نیز برخوردار است) از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. در پایه این محصول یک شیار برای مدیریت بهتر کابل های موجود قرار گرفته و شیار دیگری نیز برای قرارگیری گوشی هوشمند شما در نظر گرفته شده است.

همان طور که Gizmochina، لنوو Xiaoxin 24 FHD با قیمت ۵۹۹ یوآن (معادل ۸۵ دلار) در  بازار چین عرضه خواهد شد. کاربران این کشور می‌توانند جدیدترین مانیتور لنوو را از وب‌سایت های فروش آنلاین مانند JD.com، پیش خرید کنند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این محصول یا قیمت جهانی آن وجود ندارد.‌

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QN ایسوس با رفرش ریت ۳۸۰ هرتزی معرفی شد

 

نظر شما درباره  Xiaoxin 24 FHD چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/04/%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1-xiaoxin-24-fhd-%D9%84%D9%86%D9%88%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DB%B1%DB%B0%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا