اخبار فناوری

اوپو A2 Pro با تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

اوپو A2 Pro در چین معرفی شد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند میان رده است. از ویژگی های کلیدی A2 Pro می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ اشاره کرد.

اوپو A2 Pro با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و قاب پشتی چرمی عرضه می‌شود

با وجود آنکه Oppo A2 Pro یک تلفن هوشمند میان رده است، اما نسخه ای از آن با قاب پشتی چرمی عرضه خواهد شد. نسخه مقرون به صرفه تر دارای متریال هیبریدی است. در قاب پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین دایره ای شکل بزرگ دیده می‌شود که فلاش LED و سنسور های دوربین را درون خود جای داده است. ضخامت نسخه معمولی ۷.۹۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۳ گرم است. نسخه چرمی اما وزن ۱۸۵ گرمی داشته و ضخامت آن معادل ۸.۰۴ میلی متر است. این دستگاه در برابر سقوط و ضربه مقاوم خواهد بود.

نسخه چرمی Oppo A2 Pro

اوپو A2 Pro از یک صفحه نمایش OLED خمیده ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۹۲۰ نیتی برخوردار است. این نمایشگر وضوح FullHD+، بیش از ۱ میلیارد رنگ و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از صفحه نمایش به طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و دارای فناوری کاهش نور PWM ۲۱۶۰ هرتزی است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Oppo A2 Pro را تأمین می‌کند. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 بهره می‌برد.

Oppo A2 Pro

برای این گوشی هوشمند یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در نظر گرفته شده است. دو لنز دوربین در قاب پشتی Oppo A2 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (از نوع تشخیص عمق) رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند می‌تواند فیلم های 4K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند‌. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های Oppo A2 Pro می‌توان به برخورداری از رم مجازی تا ۱۲ گیگابایت، استاندارد IP54 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار)، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بلوتوث ۵.۲، Wi-Fi 6، اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه

همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، اوپو A2 Pro در رنگ های مشکی، قهوه ای (نسخه چرمی) و صورتی به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت اولیه ۱,۷۹۹ یوآن (معادل ۲۵۰ دلار آمریکا) راهی بازار می‌شود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این گوشی هوشمند با قیمت ۱،۹۹۹ یوآن (۲۷۵ دلار) و ۲,۳۹۹ یوآن (معادل ۳۳۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. هم اکنون امکان پیش خرید این تلفن هوشمند وجود داشته و فروش آن از ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز می‌شود.

اوپو A38 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره Oppo A2 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/15/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-a2-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B7%DB%B0%DB%B5%DB%B0-%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا