اخبار فناوری

اولین تبلت سه بعدی نوبیا در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی خواهد شد

چند وقت پیش براتون نوشتیم عینک هوشمند AR برند نوبیا در نمایشگاه MWC 2023 با نام Neovision Glass رونمایی خواهد شد. این زیربرند ZTE برنامه های دیگری برای این رویداد دارد. به عنوان مثال، تایید شده است که اولین تبلت سه بعدی نوبیا در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی خواهد شد.

اولین تبلت سه بعدی

نوبیا رسما اعلام کرد که این برند اولین تبلت سه بعدی مجهز به هوش مصنوعی را در کنفرانس امسال MWC 2023 در بارسلون معرفی خواهد کرد. همانطور که انتظار می رفت، این تبلت جدید شیوه تعامل کاربران با دستگاه های خود را متحول خواهد کرد. نام این تبلت که نوبیا پد 3D خواهد بود، باید ثابت کند که چنین ظرفیتی دارد و فقط چند عملکرد نمایشگر را ارائه نمی دهد.

بر اساس بیانیه رسمی مطبوعاتی، NubiaPad 3D این اولین تبلت سه بعدی جهان است که با موتور هوش مصنوعی کار می کند و امکان اجرای برنامه های سه بعدی تمام صحنه را می دهد.

پوستر تبلیغاتی نشان می‌دهد که این تبلت می‌تواند طیف باورنکردنی از ویژگی‌ها، از جمله ویدیوی سه بعدی را ارائه دهد. فیلمبرداری سه بعدیامکان پخش محتوای سه بعدی، بازی های سه بعدی و محتوای هوش مصنوعی سه بعدی را فراهم می کند.

نوبیا

نوبیا

کاربران می توانند انتظار تجربه ای غوطه ور و از نظر بصری خیره کننده را داشته باشند که مطمئناً تخیل آنها را تحریک می کند. این موتور هوش مصنوعی قرار است چشمان شما را دنبال کند و تصویر سه بعدی را بدون استفاده از عینک مخصوص شبیه سازی کند.

طراحی Nubia Pad 3D نیز قابل توجه است. این تبلت دارای قاب فلزی براق و مسطح با حاشیه نمایشگر باریک است که نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی را ارائه می دهد. همچنین دو دوربین در بالای صفحه نمایش وجود دارد که می تواند برای همان ویژگی ردیابی چشم با هوش مصنوعی استفاده شود. ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار پیشرفته نوید ارائه یک تجربه کاربری بی نظیر را می دهد.

این تبلت جدید با همکاری Nubia و Leia Inc ساخته شده است. برند Leia تامین کننده اصلی سخت افزار مورد نیاز برای این محصول و خدمات محتوایی است که Silicon Valley دارد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا ZTE می تواند با برند Nubia خود را به خوبی در بازار جهانی معرفی کند و وارد دسته بندی های جدید محصولات شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا